הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שרת החוץ של רוסיה תגיע לתערוכת ''אגרו משוב''


במסגרת הביקור תבחן שרת החקלאות ילנה סקרינק את האפשרות להגדיל את יבוא תפוחי האדמה ותוצרת חקלאית נוספת מישראל לרוסיה. כמו כן יבחן שיתוף פעולה בנושא פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לבעיות מזג אויר איתן מתמודדת רוסיה

מערכת פורטל החקלאות  25-11-2010


לאחר גל השריפות שפקד את רוסיה והשמיד את רוב יבול תפוחי האדמה וכיממה לאחר שהודיע סגן ראש ממשלת רוסיה, ויקטור זובקוב, על כוונת רוסיה להגדיל בצורה משמעותית את יבוא תפוחי האדמה מישראל, הודיעה שרת החקלאות של רוסיה ילנה סקרינק (Elena Skrinnik) על השתתפותה בתערוכה החקלאית הבינלאומית, אגרו משוב ה-21 שתתקיים בתחילת חודש מרץ השנה.

במסגרת הביקור צפויה השרה להיפגש עם יצואנים ומגדלים מישראל ולדון על אפשרויות לשיתוף פעולה בתחום יבוא תפוחי האדמה ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לבעיות מזג אויר איתן מתמודדת רוסיה.

חיים אלוש, מנכ"ל "קבוצת משוב" בירך על הגעתה של שרת החקלאות הרוסית ואמר כי השנה יינתן בתערוכה מקום של כבוד למדינות ה-BRIC: "מדינות ה- BRIC-ברזיל, רוסיה, הודו וסין- הן כיום המדינות בעלות הצמיחה הכלכלית המהירה ביותר ולכן החלטנו לבחור במדינות אלו למדינות הכבוד של התערוכה. ולמושב הפתיחה הבינלאומי של התערוכה צפויים להגיע שרי החקלאות של מדינות אלו".

התערוכה החקלאית הבינלאומית אגרו משוב ה- 21, מהווה פלטפורמה מרכזית להצגת פתרונות טכנולוגיים חדשניים בענף החקלאות בתחומי החי והצומח, שיווק תוצרת חקלאית. מאות חברות מהעולם כולו, ביניהן חברות ישראליות תצגנה פתרונות חובקי עולם להגדלת היבולים ולניצול מתקדם של השטחים החקלאיים העומדים לרשות המגדלים. לצד הצגת הפיתוחים החקלאיים יתקיימו כנסים, סימפוזיונים בינלאומיים ומפגשי פסגה בהשתתפות אנשי המקצוע המובילים ובכירי הענף בעולם.

התערוכה החקלאית הבינלאומית אגרו משוב ה 21 תתקיים בתאריכים ה-2-3 במרס 2011. גני התערוכה, תל אביב, ישראל. www.agromashov.net