הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


''אות קנט לחקלאות פורצת דרך'' - ההרשמה עד סוף דצמבר


חברת קנט מאריכה את מועד ההרשמה ל''אות קנט לחקלאות פורצת דרך'' עד לסוף דצמבר 2010. בין הגופים שכבר הגישו מעומדות לקבלת האות נמנים חברות ואנשים הפועלים בתחום גידולי הפירות והירקות, גידולי בעל החיים, הדשנים והחיסכון במים

מערכת פורטל החקלאות  25-11-2010


לאור בקשות שקיבלה ובשל העובדה כי מדובר בשנה הראשונה של התחרות, חברת הביטוח קנט המבטחת נזקי טבע בחקלאות, מאריכה בחודש את האפשרות להירשם לתחרות "אות קנט לחקלאות פורצת דרך". התאריך האחרון להגשת מועמדות לתחרות יהיה ה-31 בדצמבר 2010.

תחרות "אות קנט לחקלאות פורצת דרך", שהושקה השנה לראשונה, נועדה להעלות על נס ולהוקיר את חשיבות החקלאות בקרב הציבור הרחב. האות יוענק לחברות מסחריות, מוסדות אקדמיים, חממות טכנולוגיות, מו"פ, אנשים פרטיים וחקלאים שתרמו תרומה משמעותית לקידום החקלאות הישראלית ואשר הובילו פיתוחים פורצי דרך שסייעו להפיכתה של החקלאות הישראלית לחדשנית ולמובילה בעולם. ההחלטה להעניק את האות הינה נדבך נוסף בפועלה של החברה לקידום החקלאות ומתוך רצון למסד את ההכרה בפועלם של אלו שתרמו לפיתוחים חדשים בחקלאות, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית.

בין הגופים שכבר הגישו מועמדות לקבלת האות, נמנים חברות ואנשים הפועלים בתחום גידולי הפירות והירקות, גידולי בעל החיים, הדשנים והחיסכון במים. ההכרזה על הזוכים וחלוקת האות תתקיים באירוע השנתי של החברה שיערך במרץ 2011.

פרטים על המועמדות לפרס ניתן לקבל באמצעות אתר האינטרנט של קנט www.kanatgallery.com