הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


דר' מישל בלאיש ישמש כממלא מקום מנהל השירותים הווטרינריים


דר' בלאיש הינו רופא וטרינר בעל מומחיות בפיזיולוגיה וטוקסיקולוגיה ובעל תואר שני באפידמיולוגיה ובריאות הציבור. במסגרת תפקידו החדש יהיה דר' בלאיש אחראי על הגנה על בריאות הציבור מפני מחלות בעלי חיים. מנהל השירותים הווטרינריים היוצא, דר' משה חיימוביץ', סיים כהונה של כ-6 שנים

מערכת פורטל החקלאות  28-11-2010


ד"ר מישל בלאיש מונה הבוקר לתפקיד ממלא מקום מנהל השירותים הווטרינריים ובריאות המקנה במשרד החקלאות ופיתוח הכפר. ד"ר בלאיש, בן 48, רופא וטרינר בעל מומחיות בפיזיולוגיה וטוקסיקולוגיה ובעל תואר שני באפידמיולוגיה ובריאות הציבור. ד"ר בלאיש שימש בתפקידו האחרון כרופא וטרינר אפידמיולוג בשירותים הווטרינריים ובעברו ביצע שורה של תפקידים בארגון, ביניהם היה עוזרם של שני מנהלי שירותים וטרינריים בעבר.

במסגרת תפקידו החדש כממלא מקום מנהל השירותים הווטרינריים יהיה ד"ר בלאיש אחראי על הגנה על בריאות הציבור מפני מחלות בעלי חיים, מניעת מחלות בעלי חיים, לרבות מחלת הכלבת, וביעורן, פיקוח על יבוא ויצוא של בעלי חיים ותוצרתם, רישוי ובדיקת תרופות ותרכיבים, רישוי רופאים וטרינרים ומומחים, ריכוז ופיקוח על אספקטים וטרינריים ברשויות מקומיות, משחטות, מניעת צער בעלי חיים ועוד.

מנהל השירותים הווטרינריים היוצא, ד"ר משה חיימוביץ', סיים כהונה של כ- 6 שנים, הזמן המקסימאלי לכהונה בתפקיד זה בהתאם להחלטת ממשלת ישראל. לבקשתו, יצא הבוקר ד"ר חיימוביץ' לחופשה עד ליום 31.12.2010, בו מסתיימת כהונתו.

בימים אלו מתנהלת ועדת איתור למשרת מנהל השירותים הווטרינריים. מינויו של ד"ר בלאיש בתוקף למשך 3 חודשים, עד ליום 28.2.2011.