הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות הצילום ''חקלאות בנוף הישראלי 2011'' יוצאת לדרך


הגלריה החקלאית המסורתית של קנט, נועדה להעלות על נס את החקלאות הישראלית ותרומתה הגדולה לפיתוחה של ישראל. חקלאים, חובבי טבע וגולשים מוזמנים לצלם ולפרסם תמונות מקוריות של טבע וחקלאות ישראלית על גבי דף הפייסבוק של קנט ולזכות בפרסים יקרי ערך

מערכת פורטל החקלאות הישראלי  14-12-2010


תחרות הצילום "חקלאות בנוף הישראלי 2011" של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, יוצאת לדרך. התחרות המסורתית נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיו המרהיב של הנוף הישראלי.

התחרות פתוחה לחקלאים, לקהל הרחב, לצלמים מקצועיים ולחובבים. השנה, התחרות תיערך גם באמצעות הפייסבוק של קנט ואליו יש לשלוח את התמונות המקוריות והמיוחדות ביותר.
כבכל שנה, גם השנה יוענקו פרסים יקרי ערך לזוכים: הזוכה במקום הראשון יקבל אייפד
(I-pad 16GB), המקום השני יזכה באייפוד דור רביעי (I-pod 16GB) והשלישי - במצלמה דיגיטאלית.

תחרות צילומי החקלאות של קנט, או בשמה הידוע "הגלריה החקלאית", החלה לפני 7 שנים כתחרות לחקלאים שהוזמנו לשלוח תמונות מחיי היום יום של פועלם. לאור ההיענות הגדולה, לפני כשנתיים החליטו בקנט לפתוח את התחרות לכלל הציבור ולתחרות הוגשו מאות תמונות. בשנה שעברה הגיעה למקום הראשון התמונה "למרות היובש יש עוד תקווה" שצילם דורון מיימון, צלם חובב מכפר סבא. מיימון, בעל חברת אמבולנסים, סיפר שהוא תמיד מסתובב עם מצלמה בהישג יד. את התמונה הזוכה בה נראה לבלוב על רקע אדמה יבשה צילם ביום קיציי בערוץ נחל ממזרח לכ"ס. בקנט אומרים היום כי על רקע האירועים אותם חוותה החקלאות בשנה האחרונה, לתחרות השנה ישנה משמעות מיוחדת. "בחודשים האחרונים עמדה החקלאות הישראלית במרכז העניינים, בעיקר בשל מצוקות שונות כמו מחסור במים, גלי חום ומחסור בעובדים. דווקא השנה, מטרת התחרות היא לחשוף בפני הציבור את יופיו של הנוף הישראלי ובעיקר את ענף החקלאות, את התפתחותו ואת תרומתו להתקדמותה של המדינה והפיכתה למעצמה עולמית בתחום" אומר דוד גינזבורג, מנכ"ל חברת הביטוח קנט.

השנה הורחבה מתכונת התחרות ובנוסף לאתר קנט היא תערך גם בפייסבוק. לאחר קבלת כל התמונות, צוות השיפוט יבחר ב-20 התמונות הטובות ביותר והן יעלו לפייסבוק ולאתר החברה. הגולשים יוכלו להצביע ל-3 תמונות או לעשות Like בפייסבוק לתמונה האהובה יותר מכולן. גם הבאים לכנס השנתי של קנט יוכלו להצביע, במקום, לתמונה האהובה עליהם. צוות השיפוט ישקלל את כל ההצבעות, באפיקים השונים, ויכריז הזוכה בתחרות.

אז איך משתתפים?

התחרות פתוחה לכלל הציבור. את הצילומים, בצירוף מספר מילים אודות נסיבות הצילום, אמצעי התקשרות וכתובת, יש לפרסם
בדף הפייסבוק של קנט, או לשלוח אותה ל"גלריה החקלאית" בכתובת האמייל: gallery@kanat.co.il בפורמט jpg ובאיכות גבוהה (300dpi).
כול משתתף יכול לפרסם או לשלוח תמונה אחת בלבד. ההכרזה על המנצחים תיערך במהלך הכנס השנתי של קנט בחודש מרץ הקרוב. המועד האחרון להגעת התמונות לקנט הוא ה- 9.2.2011.

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם 14 ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ - 17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.