הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ספר הזהב לחקלאות - לתפארת מדינת ישראל


ספר הזהב לחקלאות יוצא לאור במלאת 150 שנה לחקלאות בישראל. הספר ישמש כלי מידע והעשרה לכל העוסקים בענף, לרבות משרדי ממשלה, גופי מו''פ, מכוני מחקר, בתי ספר, אוניברסיטאות ועוד. אם גם אתם מעורבים בפיתוחה של החקלאות בישראל בכל שנותיה ותרמתם להתפתחותה העניפה של החקלאות, עורכי הספר ישמחו לתת ביטוי לפועלכם בספר זה

מערכת פורטל החקלאות  20-12-2010


במלאת 150 שנה לחקלאות בישראל, יוצא לאור - ''ספר הזהב לחקלאות - לתפארת מדינת ישראל''

הספר יתעד את סיפור התפתחותה של החקלאות בישראל מראשיתה ועד היותה לשם דבר בעולם כולו, לקדמה טכנולוגית ולפתוח מדעי מתקדם - סיפור של הצלחה.

הספר יפרט בהרחבה את השפעתה של החקלאות על הפרחת השממה ואת תרומתה לביסוסה של מדינת ישראל, יעסוק בתעשייה הענפה שהתפתחה מסביב לענף החקלאות ובהשפעותיה על כלכלתה וכל התפתחותה הדמוגרפית של מדינה ישראל.

לצד הכותבים, העורכים וההיסטוריונים ובראשם דר' חיים צבן, הוקמה ועדת נציגות בכירת של המומחים בענף, אשר קבעו והתוו יחד את תכני הספר. צוות התחקירנים וההיסטוריונים יתעד גם את תרומת החברות להתפתחותה הענפה של החקלאות בישראל

"ספר הזהב לחקלאות - לתפארת מדינה ישראל" ישמש כלי מידע והעשרה לכל העוסקים בענף, לרבות משרדי ממשלה, גופי מו''פ, מכוני מחקר וכן לתלמידים בתי ספר ולחוקרים באוניברסיטאות, בפקולטות ועוד.

אם גם אתם מעורבים בפיתוחה של החקלאות בישראל בכל שנותיה ותרמתם להתפתחותה העניפה של החקלאות, נשמח לתת ביטוי לפועלכם בספר זה.

לפרטים נוספים ולהתקשרות - לחצו על התמונה