הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שיטת הדלייה חדשה - מתלה השכבה


פסקל טכנולוגיות מציגה שיטת הדלייה חדשה - ''מתלה השכבה'' לגידול עגבניות בחממה לחיסכון בימי עבודה. שיטת ההדליה החדשה תוצג ב''יום פתוח ערבה 2011'' - התערוכה החקלאית הגדולה 19-20 בינואר

מערכת פורטל החקלאות  9-1-2011


החקלאות של היום - חקלאות ההיי טק, משקפת את התפיסה החדשה בעולם למיצוי מקסימאלי של תנאי האקלים, התאמה לאקלים קיצוני של חום וקור, תנאי מדבור, דרישה לרמה גבוהה ביותר של המוצר,  ירק "מושלם" בזמן מהיר, וחיסכון בידיים עובדות ובזמן הגידול.

שיטות גידול חדישות ושיפורים טכנולוגיים בענף החקלאות, יוצגו בתערוכת יום פתוח 2011 בערבה

חברת פסקל טכנולוגיות בבעלות קיבוץ יראון וקרן קציר, תציג לראשונה בתערוכה את מתלה השכבה, מוצר חדשני להדליית עגבניות חממה לעונת גידול קצרה ולחממות נמוכות.

עודד רום, אגרונום החברה מציין את יתרונות השיטה:
• חיסכון בימי עבודה מול שיטות אחרות של עבודה ללא מתלים.
• איכות הפרי עולה כתוצאה מכך שאין מגע בינו ובין האדמה.
• הארכת עונת הגידול בחממות נמוכות ומיושנות.

חברת "פסקל טכנולוגיות" תציג בתערוכה מוצרים חדשים נוספים שנועדו להקל על עבודת החקלאי ולחסוך בימי עבודה: עגלת גובה חשמלית-דו תכליתית המשמשת לתפעול מהיר של מתלים וגם לשינוע פנימי בחממה. העגלה פותחה ע"י יצרן אירופאי לפי האפיונים והדרישות של החברה. כמו כן תציג חברת פסקל עמודי תמיכה ממתכת מצופים בפלסטיק, המיועדים לתמיכה והדלייה בחממות ובשטחים פתוחים, בגידולי ירקות ובמטעים.

יום פתוח 2011 - התערוכה החקלאית הגדולה בישראל תתקיים בתחנת יאיר בחצבה 19-20 בינואר. בתערוכה יוצגו לקהל הרחב זנים ופיתוחים חדשים בחקלאות ויתקיימו גם סיורים חקלאיים מודרכים.
הכניסה - חופשית!  www.aravaopenday.co.il