הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שר החקלאות הפלשתיני יבקר בתערוכת אגרו משוב ה-21


שר החקלאות הפלשתיני יחד עם 200 חקלאים מהרשות הפלשתינית ישתתפו בתערוכת אגרו משוב ה-21 שתתקיים במרץ הקרוב בגני התערוכה בתל אביב. המשלחת הפלשתינית תציג תוצרת חקלאית מהרשות ומיכון חקלאי המיוצר בגדה

מערכת פורטל החקלאות  9-1-2011


התערוכה החקלאית הבינלאומית,
"אגרו-משוב" ה-21, צפויה לארח השנה את שר החקלאות הפלשתיני, ד"ר איסמעיל דעק, ומשלחת מיוחדת של למעלה מ-200 חקלאים פלשתינאים. המשלחת המיוחדת תבקר בתערוכה במטרה להתרשם מהחידושים בענף החקלאות, הפיתוחים, הפתרונות ויוזמות המסחר שיתקיימו בתערוכה.

המשלחת הפלשתינית של החקלאים תציג בביתן גדול בתערוכה תוצרת חקלאית מהרשות, ומיכון חקלאי חדש המיוצר בגדה.

גורם בכיר ברשות הפלשתינית שקידם את הגעת השר והמשלחת מסר כי המשלחת הפלשתינאית שתבקר בתערוכת החקלאות אגרו-משוב תכלול מעל מאתיים חקלאים שמעוניינים להתרשם מהחידושים ולנצל את הפלטפורמה של התערוכה על מנת לקדם שיתופי פעולה ויוזמות נוספות. ''אנחנו מקדמים פרויקטים רבים בתחום החקלאות, שמאפשרים לחקלאים משני הצדדים להרחיב את הידע אודות שיטות העבודה ולהתעדכן בחידושים בתחום". עוד אמר כי באמצעות הנוכחות בתערוכה הם מקווים לגייס משאבים ולפתח יוזמות חדשות שיקדמו את תחום החקלאות באזור.

חיים אלוש, מנכ"ל קבוצת "משוב" אומר: "אני שמח וגאה לארח בתערוכה את שר החקלאות הפלשתיני ואת החקלאים ברשות. זה למעלה מ-20 שנה שתערוכת אגרו משוב מארחת בגאווה חקלאים מהרשות. אני שמח לנצל את הנושא על מנת לקרב בין שני העמים. המשלחת הפלשתינאית תצטרף השנה לעשרות משלחות שצפויות לפקוד את התערוכה מכל רחבי העולם, ומעוניינות לנצל את הפלטפורמה על מנת להתעדכן בחידושים ולרקום שיתופי פעולה בינלאומיים".

תערוכת "אגרו-משוב" ה-21 תתקיים ב 02-03 במרץ 2011 בגני התערוכה תל אביב. במסגרת התערוכה יוצגו החידושים בענף החקלאות העולמי, פיתוחים בתחום המיכון החקלאי, פתרונות השקיה וחיסכון במים, זנים חדשים של פרחים, ירקות ופירות ועוד. בנוסף, במקביל לתערוכה יקיימו מבחר של סימפוזיונים בנושאים הבוערים בתחום, וביקור של משלחות מכל רחבי העולם, כולל טורקיה, פלשתין, ארצות הברית, איטליה, סין ואנגליה.