הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


טקס חילופי שרים נערך היום במשרד החקלאות


שמחון, שנפרד מהמשרד לאחר שתי קדנציות רצופות, אמר כי הוא עוזב בית, ומשאיר את החקלאות הישראלית בפסגת העולם. השרה הנכנסת אורית נוקד אמרה כי קידום המחקר והפיתוח של טכנולוגית חקלאיות ו"תרגום" השפה החקלאית לשפת היום יום של המשק והציבור הישראלי, הינם חלק מאבני הדרך אשר יאפשרו את המשך קידום החקלאות בישראל

מערכת פורטל החקלאות  23-1-2011


במשרד החקלאות נערכו היום חילופי שרים, בין שלום שמחון היוצא, לאורית נוקד הנכנסת. בטקס הפרידה השתתף גם שר הביטחון, אהוד ברק.

שמחון, שנפרד מהמשרד לאחר שלוש קדנציות, שתיים מהן רצופות, אמר כי הוא עוזב בית, וכי הוא משאיר את החקלאות הישראלית בפסגת העולם. שמחון ציין כי בפני החקלאות עומדים אתגרים מורכבים בכל הנוגע למחסור במים ולמעבר לחקלאות ממוכנת.

השרה הנכנסת אורית נוקד אמרה כי קידום המחקר והפיתוח של טכנולוגית חקלאיות ו"תרגום" השפה החקלאית לשפת היום יום של המשק והציבור הישראלי, הינם חלק מאבני הדרך אשר יאפשרו את המשך קידום החקלאות בישראל". עוד אמרה נוקד היא תפעל בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגורמים הרלוונטים, בראשות המנכ"ל יוסי ישי שיישאר בתפקידו.

השר אהוד ברק הודה לשמחון על הובלת המשרד והצעדת החקלאות והתיישבות להישגים גדולים וכי מדינות בעולם צמאות ליעד של ישראל בתחום החקלאות.