הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מושב TV 95 - מגזין הטלוויזיה של תנועת המושבים בשבת הקרובה


המהדורה הקרובה של מגזין הטלויזיה של תנועת המושבים תשודר ביום שבת 29.01.2011, בשעה 16:00 בערוץ ''מכאן'', אפיק 98 ותלווה בשידורים חוזרים בימי חמישי בשעה 15:30 ובימי שבת בשעה 16:00 (מגזין 96)

מערכת פורטל החקלאות  27-1-2010


מושב TV 95 -  מגזין הטלוויזיה של תנועת המושבים שישודר בשבת הקרובה יארח את דויד קאפח, הרבליסט ובעל מרפאה שיציג בפני הצופים פתרונות אלטרנטיביים לחיזוק וחיסון הגוף בחורף, באמצעות צמחי מרפא .

עוד באולפן נשוחח עם  עו"ד עמית יפרח, יו"ר קרקעות ואגו"ש בתנועת המושבים והשמאית נחמה בוגין שיעסקו בנושא החלטה שהתקבלה במנהל מקרקעי ישראל, שמטרתה לקבוע פיצוי שינתן לאגודות ולבעלי נחלות במושבים בגין הפקעת קרקע חקלאית ששונה יעודה, לטובת מגורים. ההחלטה היא עוד צעד של שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס בשורת צעדים שמטרתם לפוצץ את בועת הנדל"ן ולשחרר קרקעות למגורים, בעיקר במרכז הארץ. להחלטה מתנגדת תנועת המושבים שסבורה כי מדובר בטעות, הגם שהפיצוי המוצע בגין שינוי היעוד והפקעת הקרקע אינו הולם ובכלל יש להשאיר שטחים חקלאיים במרכז הארץ שישמשו כריאות ירוקות.

בהמשך נשמע על תערוכת סלבריטאים שהתקיימה בעין הוד, מספר ימים לאחר השריפה הגדולה בכרמל, שפגעה גם בכפר האומנים. בתערוכה הוצגו עבודותיהם של סלבריטאים, אשר אינם מוכרים לנו כאמנים, לצד יצירותיהם של תושבי המקום.

לסיום נכיר את חנן הגבן, חנן חסיד ממושב חרות מייצר גבינות בוטיק באופן ביתי במגבנה שלו הנמצאת בתוך מטע אבוקדו ובין עצי הדר.

המהדורה תשודר ביום שבת, ה-29.1.2011 בשעה 16:00 בערוץ "מכאן", אפיק 98 (ותלווה בשידורים חוזרים בימי חמישי בשעה 15:30 ובימי שבת בשעה 16:00).

נשמח לשמוע רעיונות ותגובות, אותם תוכלו לשלוח אלינו במייל Michal@tmoshavim.org.il

ניתן לצפות בתכנית גם באתר תנועת המושבים בכתובת www.tmoshavim.org.il

וביוטיוב בכתובת - www.youtube.com/moshavtv