הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


התעניינות גדולה בעולם לקראת תערוכת Watec 2011


משלחת של עשרות כתבים זרים תגיע לארץ לביקור היכרות עם טכנולוגיות המים ואיכות הסביבה של ישראל לקראת התערוכה והכנס הבינלאומי ''וואטק 2011''. מארגני הסיור מציינים שההיענות הרבה מצד כלי התקשורת בעולם להצטרפות לסיור מעידה על המעמד המרכזי של ישראל בתחומי המים, אנרגיה מתחדשת ואיכות הסביבה

מערכת פורטל החקלאות  27-1-2011


משלחת של עשרות כתבים זרים תגיע לארץ בתחילת חודש מאי לביקור היכרות עם תעשיות טכנולוגיות המים, איכות הסביבה ואנרגיה מתחדשת של מדינת ישראל. העיתונאים יבקרו באתרים וחברות בתחומי המים והקלינטק ויפגשו עם מנהלים ובעלי תפקידים בכירים שיציגו בפניהם את חידושי התעשייה הישראלית.

הסיור נערך בארגון וביוזמה של מכון היצוא בשיתוף עם התוכנית הלאומית "ישראל ניוטק" של משרד התמ"ת ומשרד החוץ, כהכנה לתערוכת המים, אנרגיה מתחדשת ואיכות הסביבה הבינלאומית "וואטק 2011" שתיערך בחודש נובמבר במרכז הירידים בתל אביב.

מארגני הסיור ציינו שההיענות הרבה מצד כלי התקשורת בעולם להצטרפות לסיור מעידה על המעמד המרכזי של ישראל בתחומי המים, אנרגיה מתחדשת ואיכות הסביבה. סיורי עיתונאים שנערכו לקראת תערוכות קודמות הניבו כתבות וחשיפה רבה שעודדו את בואם של המבקרים לישראל וסייעו בקידום היצוא ושיתופי הפעולה הבינלאומיים של החברות.

אירוע וואטק 2011 יערך ב- 15-17 בנובמבר 2011 במרכז הירידים בתל אביב. בתערוכה יציגו חברות מהארץ ומחו"ל פיתוחים וחידושים בייצור מקורות מים חדשים, השבחת מים, השבת קולחין, התמודדות עם מפגעים באיכות הסביבה ומקורות אנרגיה חדשים וחלופיים ומגוון נושאים נוספים מתחומי התערוכה. כמו כן, מכוני מחקר יציגו פתרונות טכנולוגיים בתחומים אלה.

לצד התערוכה יתקיים כנס בינלאומי שנחשב כאחד מהמובילים ומהמשפיעים ביותר בעולם. נושא הכנס יהיה "מחדשנות ליישום בעולם הקלינטק" (i2i) שיעסוק בדרכים לתרגם את הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים למיזמים מצליחים. מדינת ישראל רואה באירוע זה אמצעי משמעותי שמטרתו לקדם את המוניטין והיכולות של תעשיות המים וקלינטק של ישראל, לתחרות בשווקי העולם.

פרטים על וואטק 2011 ניתן למצוא באתר: www.watec-israel.com