הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אבשלום (אבו) וילן מונה לנשיא תערוכת ''אגרו משוב''


הנהלת התערוכה החקלאית הבינלאומית, אגרו משוב ה-21, החליטה למנות את אבשלום (אבו) וילן, מזכ''ל התאחדות החקלאים, לנשיא התערוכה, שתתקיים בתחילת חודש מרץ בתל אביב. חיים אלוש: ''עם כניסתו לתפקיד מזכ''ל התאחדות חקלאי ישראל, שם לו וילן למטרה לשפר את תדמיתה של החקלאות הישראלית לכיוון של חקלאות מודרנית''

מערכת פורטל החקלאות  31-1-2011


הנהלת תערוכת, אגרו משוב, הודיעה הבוקר כי בחרה באבשלום וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, לשמש כנשיא התערוכה הקרובה.

אבשלום וילן, חבר קיבוץ נגבה, שימש במשך שנים רבות כיו"ר הלובי החקלאי בכנסת, והגן על זכויות החקלאים ואף יזם חוקים והצעות חוק שונות, בתחומי החקלאות וההתיישבות. בהנהגת וילן הפך הלובי החקלאי לאחד מהגופים החשובים ורבי ההשפעה בפוליטיקה הישראלית. אבו וילן, אשר שימש כח"כ מטעם מר"צ, השכיל לשתף פעולה עם ח"כים מכל הסיעות בכנסת, וזה היה יתרונו הגדול של הלובי החקלאי. עוד כשהיה יו"ר הלובי החקלאי, יזם אבו וילן את "יום החקלאות" בכנסת, במסגרתו הוצגה תערוכת כלים חקלאים, פירות וירקות חולקו לחברי הכנסת ואף התקיימו דיונים בנושאים חקלאיים שונים.

חיים אלוש, מנכ"ל קבוצת משוב, היוזמת והמארגנת של תערוכת אגרו משוב ה-21, הסביר את הסיבות להחלטה למנות את וילן לנשיא התערוכה: "עם כניסתו לתפקיד מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, שם לו וילן למטרה לשפר את תדמיתה של החקלאות הישראלית לכיוון של חקלאות מודרנית. מזה 20 שנה שתערוכת אגרו משוב רואה בחדשנות חשיבות רבה לפיתוח מעמד החקלאות הישראלית בארץ ובעולם. פעילותו של וילן לטובת החקלאות עולה בקנה אחד עם פעילותה רבת השנים של תערוכת אגרו משוב".

התערוכה החקלאית הבינלאומית, אגרו משוב ה-21, תתקיים ב 02 וב 03 במרץ 2011, בגני התערוכה בתל אביב. בתערוכה צפויות להציג כ-200 חברות מהארץ ומחו"ל את מיטב הפיתוחים החדשים שבעולם החקלאות. לצד המציגים בתערוכה יתקיימו כנסים עיוניים בצל משבר המזון העולמי ההולך וגובר והפתרונות החקלאיים להתמודדות איתו, בהשתתפות שרי ממשלה, שרי חקלאות ממדינות שונות, אנשי משק בכירים, שגרירים ממדינות שונות ומנהלי חברות מחו"ל.

פרטים נוספים אודות התערוכה: www.agromashov.net