הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אירועי חגיגות שמחת החלב יפתחו בתערוכת אגרו משוב


מועצת החלב הודיעה כי תפתח את חגיגות שמחת החלב בתערוכה החקלאית אגרו משוב ה-21. מועצת החלב תשיק לראשונה את ''עיר החלב'' אשר תציע מגוון אירועים ופעילויות ייחודיות לכל המשפחה, החל מפארק חלב עם ג'ימבורי ועד רפת עירונית להכנת גבינות

מערכת פורטל החקלאות  23-2-2011


מועצת החלב תפתח השנה את אירועי חגיגות שמחת החלב בתערוכה החקלאית אגרו משוב ה-21. החגיגות יפתחו ב-3 במרץ 2011 במסגרת כנס של ענף החלב שיעסוק בנושא אתגרי העשור הבא, בהשתתפות שרת החקלאות אורית נוקד.

השנה תושק לראשונה "עיר החלב", שתתקיים בסימן "3 ביום", לציון עונת שיא בייצור החלב, בין התאריכים 03-13.3.2011. ענף החלב פותח את שעריו בפני הציבור הרחב ומזמין את כולם לבקר בכ-33 נקודות מצפון ועד דרום לרבות המחלבות, הרפתות והדירים המציעים שלל פעילויות לילדים ולכל בני משפחה.

"עיר החלב" תציע למבקרים מגוון פעילויות לכל המשפחה הופעות לאורך כל שעות היום בבמה המרכזית, פארק חלב עם ג'ימבורי, סדנאות מחזור עם אריזות של מוצרי חלב, מסיבת מילקשייק, רפת עירונית להכנת גבינות ועוד. גם, עמית פרקש, כוכבת הילדים שנבחרה השנה להוביל את חגיגות שמחת החלב תופיע באירועי החגיגות השונים ובמסגרתם תפגוש את הילדים והמשפחות ב"עיר החלב".

העיר תחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: מתחם החלב, מתחם היוגורט ומתחם הגבינה - כאשר כל מתחם יציע לכל המשפחה מגוון פעילויות. החלוקה של העיר ל-3 מתחמים היא בהתאם לקונספט של עידוד צריכת 3 מוצרי חלב ביום כפי שממליצים ארגוני הבריאות ברחבי העולם.

כמו כן, במהלך שבוע חגיגות שמחת החלב יתקיימו שני אירועים מרכזיים נוספים:

משחק חפש את המטמון הכולל פרסים למנצחים, ומשלב את המחלבות, רפתות ודירים ברחבי הארץ בשני סופי השבוע של החגיגות 03-05 ו-10-12 למרץ 2011. ההשתתפות במשחק מותנית בהרשמה מראש בקהילת משפחה צעירה בפייסבוק.

הפנינג לכל המשפחה יתקיים במחלבת תלמי אליעזר ב11.03.2011.

שייקה דרורי, מנכ"ל מועצת החלב: " ענף החלב על שלל היבטיו זכה השנה לסיקור תקשורתי נרחב וחגיגות שמחת החלב הן הזדמנות נהדרת להגיד תודה לכל העוסקים בו ולהכיר את ענף החלב מעבר למוצרים הנמצאים ברשתות ובחנויות השונות. אני מזמין את הציבור לקחת חלק באירועים ובפעילויות ולבקר במחלבות, ברפתות ובדירים אשר ייפתחו את שעריהם בכל רחבי הארץ ".