הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מפגש יצרני החלב ביטבתה


רפת טללי שדה מקיבוץ טללים, הוכתרה כיצרן המשתפר של השנה עם תוצאות מצוינות באיכות חלב. רפת רן ברביבים, רפת מצטיינת בכל השנים, עם מכסה של כ-11 מיליון ליטר חלב. מנכ''ל התאחדות מגדלי הבקר: ''מחלבת יטבתה ויצרניה הינם דוגמה לקשר מעולה ופורה בין שני צדדים השותפים לאותה מטרה''

מערכת פורטל החקלאות  11-4-2011


בהמשך למסורת, גם השנה קיימה מחלבת יטבתה אירוע לרפתנים העובדים עימה, כדי להודות להם על הקשר האמיץ והעבודה המשותפת לאורך השנה.

על האירוע ניצח רם סרוגו, המנהל החדש של המחלבה, המחליף את ינון ניר. סרוגו שירת בעבר כמנהל התפעול של המחלבה, קידם פעילות משותפת עם מחלבת שטראוס והגיע להישגים מרשימים.

בכנס השתתפו מנכ"ל מועצת החלב שייקה דרורי, ומנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר יעקב בכר, שגם העניקו תעודות הצטיינות לרפתות המצליחות.

הרצאת הפתיחה היתה של זיוה צומברג מרפת יטבתה שמתנדבת בפרויקט עם עדי רמות, אחות במקצועה, לאימוץ בית ספר וחוות קלמינו במחוז טיגרה בצפון אתיופיה.

באזור הערבה ורמת הנגב עשרה יצרני חלב, כולם מקיבוצים למעט הרפת בפארן, המשווקים את התוצרת שלהם למחלבת יטבתה.

המצטיינים השנה - רפת טללי שדה מקיבוץ טללים, הוכתרה כיצרן המשתפר של השנה עם תוצאות מצוינות באיכות חלב. רפת רן ברביבים, רפת מצטיינת בכל השנים, עם מכסה של כ-11 מיליון ליטר חלב.

יעקב בכר, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר בישראל בירך את מנכ"ל מחלבת יטבתה הנכנס ואיחל לו הצלחה בתפקידו. ''מחלבת יטבתה ויצרניה הינם דוגמה לקשר מעולה ופורה בין שני צדדים השותפים לאותה מטרה.'' אמר