הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אירוע פתיחה אדיר לאירועי ''בשביל היין'' ביקב אדיר


ביום חמישי נפתחו אירועי היין בגליל ובגולן ובעמקים ''בשביל היין'' בחגיבת זמר ישראלית ובהשקת שיראז 2009 ביקב אדיר. אורנה הוזמן בכור, מנכדדלית המשרד לפיתוח נגב גליל: ''אני קוראת לכל תושבי הצפון להיות שגרירים של היין המקומי, להפיץ את השמועה בארץ ובעולם ולתרום בכך לחיזוק הענף''

מערכת פורטל החקלאות  15-5-2011


מעל 550 איש השתתפו באירוע הפתיחה של אירועי "בשביל היין" ביקב אדיר ביום חמישי האחרון. האירוע נפתח בקוקטייל יינות יקב אדיר וטעימת גבינות. לאחר הברכות של מנכ"לית המשרד לפיתוח נגב גליל הגברת אורנה הוזמן-בכור, ראשי המועצות המארחות בני בן מובחר, עמית סופר והמארח יוסי רוזנברג, עלתה לבמה הזמרת עינת שרוף הרקידה, הרעידה ועשתה שמח בלב לכולם.

הערב הוכתר כהצלחה גדולה, תושבי הגליל והתיירנים הרבים שהגיעו במיוחד לאירוע ציינו כי יש חיים בגליל ואפילו חיים טובים מאוד וצריך רק לדעת ולהנות מהשפע הקיים באזור. באירוע השתתפו ראשי מועצות, בעלי יקבים, אנשי תקשורת רבים וכתבי יין, חובבי יין ושירה עברית, תושבי האזור ונופשים מכל הארץ.

אורנה הוזמן בכור, מנכ"לית המשרד לפיתוח נגב גליל, שהגיעה בטיסה ממצפה רמון לגליל, סיפרה כי היה לה חשוב מאוד לקחת חלק באירוע זה שציין את פתיחת אירועי פסטיבל "בשביל היין" ועשתה מאמץ רב להגיע.

''המשרד לפיתוח הנגב והגליל פועל לקידום התיירות בגליל כחלון הראווה להתיישבות ופיתוח כלכלי חברתי לאזור כולו'' אמרה הוזמן-בכור. ''לחשיבות רבה ותמיכה זוכה ענף היין המתפתח בחבל ארץ זה וסביבו גם התיירות והתרבות באזור. אירוע מוצלח כזה מחזק את ידינו בעשייה הרבה למען הגליל . אני קוראת לכל תושבי הצפון להיות שגרירים של היין המקומי, להפיץ את השמועה בארץ ובעולם ולתרום בכך לחיזוק הענף''.

במהלך חודש מאי יתקיימו עוד מגוון רחב של אירועי יין, השקות, טיולים, יריד יין בראש פינה, וכנסים מקצועיים בשיתוף מכללות האזור בהן יילמד תחום היין.

אירועי פסטיבל "בשביל היין" ימשכו עד סוף חודש מאי.

פרטים מלאים על האירועים : www.galil.gov.il