הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


טרה ושטראוס מיישרות קו עם תנובה: הודיעו על הורדת מחיר הקוטג'


חברות השיווק תנובה שטראוס וטרה הודיעו היום כי גבינת הקוטג' תמכר לנקודות המכירה ב-4.55 שקלים במקום 5.20. הדבר יאפשר למכור קוטג' לצרכן במחיר של 5.90 שקלים. החברות עדיין מצפות משאר הגורמים בשרשרת לתרום את חלקן להורדת המחיר ולהענות לקריאתם של הצרכנים

מערכת פורטל החקלאות  29-6-2011


אחרי חברת תנובה, גם טרה ושטראוס מודיעות הערב (ד') על הורדת מחיר הקוטג'. "לאור העובדה שהרשויות לא פועלות במהירות הנדרשת ליצירת מהלך כולל למען הצרכן ליצירת סל מוצרים בסיסיים במחיר שווה לכל כיס ולאורך זמן, החלטנו להוריד את מחיר המכירה של הקוטג' לקמעונאים ל-4.55 שקלים'', הודיע מנכ"ל שטראוס ישראל. "אנחנו עדיין מצפים משאר הגורמים בשרשרת - החל מממשלת ישראל, החקלאים והקמעונאים לתרום גם הם את חלקם להורדת המחיר ולהיענות לקריאתם הצודקת של הצרכנים"

גם חברת טרה מצטרפת הערב להורדת המחירים, והודיע כי היא מורידה את המחיר בנקודות המכירה ל-4.55 שקלים.

מוקדם יותר הודיעה חברת תנובה כי תוריד את מחירי הקוטג' לנקודות המכירה מ-5.20 שקלים ל-4.55 שקלים. לדברי תנובה, הדבר יאפשר למכור קוטג' לצרכן במחיר של 5.90 שקלים.

בחברת תנובה אמרו היום כי התחייבותם שלא להעלות את מחירי המוצרים עד לסוף השנה תישמר. "הצרכן הישראלי אמר את דברו והוכיח את היכולת שלו לחולל שינוי חסר תקדים במדינה", אמרו יו"ר ומנכ"ל תנובה, זהבית כהן ואריק שור.

שור הוסיף כי אם כל החוליות בשרשרת, לרבות הרפתנים, המחלבות, רשתות השיווק והמדינה יתרמו את חלקם, ניתן יהיה להוזיל את מחיר הקוטג'. "אנו קוראים לרפתנים ולמדינה, ולכל הרשתות שעדיין לא הורידו את המחיר, לתרום את חלקם, על מנת שמחיר הקוטג' יעמוד על 5.90 שקלים לאורך זמן".

מארגני החרם על הקוטג' יצאו אתמול בקריאה לציבור להחריף את המאבק במחירים הגבוהים של מוצרי החלב. וקראו להרחיב את החרם גם למוצרי חלב נוספים שלא בפיקוח, כמו גבינה צהובה ויוגורט.