הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


דר' יצחק סקלסקי רכש את חברת ''אגריאור''


החברה המובילה את הבקרה והאישור על מוצרים אורגנים במדינת ישראל, הוקמה בשנת 2000 על ידי הארגון לחקלאות ביולוגית – אורגנית והיתה בבעלות מועצת הצמחים. חברי הדירקטוריון של אגריאור ימשיכו לכהן בתפקידם, לבקשתו של דר' סקלסקי

מערכת פורטל החקלאות  5-7-2011


דר' יצחק סקלסקי רכש את חברת הפיקוח החקלאי "אגריאור" והחל לשמש בתפקיד מנכ"ל החברה. "אגריאור", החברה המובילה את הבקרה והאישור על מוצרים אורגנים במדינת ישראל, הוקמה בשנת 2000 על ידי הארגון לחקלאות ביולוגית - אורגנית והיתה בבעלות מועצת הצמחים.

דר' סקלסקי שימש בשנים האחרונות מנכ"ל של מעבדת בקטוכם בנס ציונה, מעבדה פרטית מהגדולות בישראל. בתקופת כהונתו התרחבה פעילות המעבדה והיא נכנסה לתחומים חדשים. לפני מספר שנים הוא הקים את חברת "דרך המעבדה" המתמחה בבניית תכניות בקרה ואישור על תוצרת חקלאית לא אורגנית. הוא בעל השכלה אקדמית בתחומי המיקרוביולוגיה, ביוכימיה וביולוגיה מולקולרית.

חברי הדירקטוריון של אגריאור נעתרו לבקשה להמשיך לכהן בתפקידם: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי הירקות ימשיך לכהן כיו"ר אגריאור ולצידו דר' אורנית רז, מנכלי"ת הארגון לחקלאות אורגנית, אילן אשל, מזכיר ארגון מגדלי פירות, יוסי ארזי, מזכיר ארגון מגדלי הירקות וטלי ברנר, כימאית מזון. כמו כן, חברי ועדת האישורים ובהם איתן אביבי, הושע גרנר, אהרוני כהן, ראובן ויידה, וראלי פן, ימשיכו את תפקידם כרגיל והדבר אמור גם לגבי ועדת הערר.

דר' סקלסקי אמר שהוא רואה זכות גדולה בכניסה לאגריאור שצוות מנהליה ועובדיה הקפידו לשמור במהלך השנים על אמינות ומקצוענות שהיו לשם דבר בארץ ובעולם. ''בכוונתי לפעול ככל שניתן על מנת שחברת אגריאור תמשיך להוביל בשירות ומקצוענות בעזרת צוות החברה המקצועי שלה, כשנרי להד בראש צוות האיכות, למען לקוחותיה.''

במכתב שנשלח למגדלים מציין דר' סקלסקי שנקודת הזמן הנוכחית היא חשובה ביותר על רקע מעורבות צרכנית הולכת וגדלה בארץ ובחו"ל. סביר שדרישות הצרכנים בנוגע למזון שהם אוכלים רק ילכו ויגברו ולכן ישנו צורך בניסיון וידע הן בביצוע סקרי שטח והן בבדיקות של מזהמים שונים שעד היום מדינות באירופה כלל לא בדקו, והחלו בבדיקתם לאחרונה, כגון שאריות הורמונים, דיאוקסינים וזני חיידקים.

מידע על חברת אגריאור ושירותי הפיקוח באתר: www.agrior.co.il