הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תערוכת וואטק הישראלית תארח 23 שרים מרחבי העולם


בחודשים האחרונים זכתה תעשיית הקלינטק הישראלית לחשיפה אוהדת ברחבי העולם, בעקבות סיור של 45 עיתונאים שהגיעו לסקר את תחום הקלינטק בישראל. בחודש נובמבר צפויים להגיע לתערוכת וואטק 2011 בתל-אביב 23 שרים ממדינות שונות, שיקיימו גם סיורים באתרים ובחברות בתחומי התעשיה הנקיה ברחבי הארץ. אירוע וואטק 2011 יערך בנובמבר במרכז הירידים

מערכת פורטל החקלאות  26-7-2011


משרדי החוץ והתמ"ת ומכון היצוא נערכים לאירוח של 23 שרים בתחומי המים, תשתיות, חקלאות ואיכות הסביבה שצפויים להגיע לארץ לאירוע "וואטק 2011". השרים יגיעו בראש משלחות של מנהלי חברות ואנשי עסקים.

אירוח מספר כה רב של שרים ואח"מים מצריך התארגנות לוגיסטית מורכבת מאחר ולכל אחד מהם יש לתאם מפגשים עם עמיתיהם הישראלים, ביקור בתערוכה וסיורים באתרים וחברות בתחומי התעשייה הנקייה ברחבי הארץ. בנוסף, לכל אחד מהשרים ואנשי המשלחות בקשות מיוחדות למפגשים עם חברות בתחומים שיש להם ענין מיוחד בהם.

בחודשים האחרונים זכתה תעשיית הקלינטק הישראלית לחשיפה אוהדת ברחבי העולם בעקבות סיור רחב היקף של 45 עיתונאים שהוזמנו בחודש מאי לביקור בן 3 ימים בישראל. הכתבים הופתעו מהחידושים הטכנולוגיים שהוצגו בפניהם שמנוגדים לתדמית שהיתה להם על מדינת ישראל, ואף דיווחו על כך בהרחבה בסיקור בעיתונים שלהם בחו''ל. סיור נוסף יערך לקראת התערוכה לכתבים זרים הנמצאים דרך קבע בארץ, אך עוסקים בדרך כלל בדיווחים השוטפים על עניני הביטחון. הסיור יפתח בפניהם הזדמנות להציג את פניה האחרים של ישראל.

אירוע "וואטק 2011" יערך ב-15-17 בנובמבר במרכז הירידים בתל אביב ויכלול כנס ותערוכה בינלאומיים שהם הבמה המרכזית לחשיפת החידושים הטכנולוגיים של החברות הישראליות בתחומי המים, האנרגיה המתחדשת ואיכות הסביבה.

''כמות המבקרים הרבה והמספר הרב של מקבלי ההחלטות בתוכם, הם הזדמנות אדירה לחברות וסטרטאפים ישראלים בתחומי המים, איכות הסביבה והאנרגיה'' אומר בוקי אורן יו"ר וואטק 2011. לדבריו, שני אירועי וואטק הקודמים הניבו עסקאות והשקעות בסדרי גודל של מאות מיליוני דולרים והוא מאמין שכך יהיה גם הפעם.

"וואטק 2011" מופקת על ידי "כנס תערוכות" בשיתוף עם מרכז הירידים ובסיוע תוכנית "ישראל ניוטק".
מידע באתר