הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


התנועה הקיבוצית לחברים: צאו להפגנה בתל אביב


התנועה קוראת לחבריה לצאת מחר להפגנת הרפתנים שתתקיים בתל אביב. מזכיר התנועה הקיבוצית זאב (ולוולה) שור תוקף את המלצות הוועדה ומזהיר: ''אימוץ המלצות ועדת קדמי על ידי הממשלה כמוה כהורדת החרב על ראשם של הרפתנים בישראל. הממשלה מפחדת מהטייקונים ומתייחסת לחקלאים כשעיר לעזאזל''

מערכת פורטל החקלאות  2-8-2011


התנועה הקיבוצית קוראת לאלפי חברי קיבוצים להשתתף מחר, יום ד' בהפגנת החקלאים שתתקיים בתל אביב, במחאה נגד ישום המלצות "ועדת קדמי" לבדיקת שוק החלב.

מזכיר התנועה הקיבוצית זאב (ולוולה) שור, תוקף היום את המלצות הוועדה ומזהיר: "אימוץ המלצות 'ועדת קדמי' על ידי הממשלה כמוה כהורדת החרב על ראשם של הרפתנים בישראל".

שור מוסיף כי הפחתת 'מחיר המטרה' של 5 אגורות, המשולם לחקלאי על כל ליטר חלב, ופתיחת שוק החלב לייבוא כפי שממליצה הוועדה, תגרום לחיתוך חד של כ-30% בהכנסות הרפת, ולהתמוטטות כלכלית של משקים בנגב ובגליל- חגורת ההגנה של מדינת ישראל.

"ממשלת ישראל מפחדת מהטייקונים שאחראים לעלייה המטורפת במחיר מוצרי המזון, ומוצאת כחקלאים את השעיר לעזאזל בניסיון להביא להורדת מחירי המוצרים". אומר שור

מחר מתוכננת בתל אביב הפגנת אלפי רפתנים וחקלאים מקיבוצים ומושבים ברחבי הארץ כנגד המלצות הועדה. המפגינים יצעדו משדרות רוטשילד ורחבת מוזיאון תל אביב, כאקט סמלי המחבר בין מצוקות הדיור ומצוקת החקלאים.

לעדכונים שוטפים הכנסו לקבוצת הרפתנים בפייסבוק בקישור כאן