הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חדש: ערוץ חישתיל ב-YouTube


מומחי חישתיל העלו ליוטיוב סדרת הדרכות לחקלאים לקראת עונת הסתיו. החברה מתכוונת להרחיב את השימוש בערוץ ביוטיוב ולהפוך אותו למאגר מידע רחב להדרכת חקלאים. הערוץ ישמש ככלי להעברת מסרים מהירה במקרים של עדכונים ואירועים המחייבים תגובה מהירה של החקלאים, כמו למשל בהתמודדות עם מחלות בצמחים

מערכת פורטל החקלאות  2-9-2011


תאגיד משתלות חישתיל, יצרן השתילים לחקלאות הגדול בישראל, פתח ערוץ מיוחד ב-YouTube המיועד להעברת תוכניות הדרכה ומידע מקצועי לחקלאים.

ערוץ חישתיל ביוטיוב כולל סדרת הרצאות העוסקות בהכנות לקראת עונת השתילות בסתיו. הרצאות אלו הועברו גם בכנסים אזוריים שערכה חישתיל בערבה, בבקעה ובחוף הכרמל. הכנסים עסקו ברענון נהלי שתילה ועדכונים ממסקנות של מחקרים וניסויים שבוצעו בשנה האחרונה.

ההדרכות, מפי אמנון קורן והלל מנור, מקנות דגשים וטיפים לחקלאים בסוגיות גידוליות שונות וכמו כן מניעה וטיפול בגורמי מחלה. ההדרכות עוסקות בהכנת השטח לקראת גידול מלון, שתילי "טיסן", כיצד להתגונן מפני חיידק הקלביבקטר מישיגנסיס וכן עצות כיצד להוריד את טמפרטורת הקרקע.

מני שדמי, מנהל השיווק של חישתיל, מסר שהכוונה היא להרחיב את השימוש בערוץ חישתיל ביוטיוב ולהפוך אותו למאגר מידע רחב בהדרכת חקלאים. הערוץ ישמש ככלי להעברת מסרים מהירה במקרים של עדכונים ואירועים שמחייבים תגובה מהירה של חקלאים, כמו למשל בהתמודדות עם מחלות צמחים.

לצפיה בסרטים והרשמה לקבלת עדכונים - לחצו כאן