הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


המשפחה הירוקה של המדינה


אם המשפחה שלכם חיה ונושמת ירוק, אם מחזור, חיסכון בחשמל, מים ונייר זה חלק מכם, ואם חיי המשפחה מלווים ביוזמות ירוקות - אולי אתם תהיו המשפחה הירוקה של המדינה! המשפחות הנבחרות יזכו בפרסי

מערכת פורטל החקלאות  4-9-2011


פרוייקט "המשפחה הירוקה של המדינה", בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, ידיעות אחרונות ואתר YNET- קורא למשפחות המנהלות אורח חיים ירוק להשתתף בתחרות נושאת פרסים. התחרות, במסגרתה מחפשים משפחות אשר מנהלות אורך חיים סביבתי, תמשך חודשיים, והמשפחות הנבחרות יפורסמו ויזכו בפרסים. הפרס ראשון - 50,000 ש"ח!

התחרות מהווה פרויקט חברתי-סביבתי נועד לפרסם ולתת בימה לפעילות לשיפור הגנת הסביבה במדינת ישראל, לפרסם ולסקר פעילות משפחתית של המתחרים בתחום הגנת הסביבה, ולהעלות את המודעות וחשיבות נושא איכות הסביבה בקרב הציבור הרחב בישראל.

לדברי השר גלעד ארדן, שיזם את הפרוייקט ואת התחרות "מטרת התחרות היא להציג לציבור את כל הפעולות היומיומיות שכל אדם וכל משפחה יכולים לבצע בבית, ושבעזרתן ניתן גם למנוע פגיעה בסביבה וגם לחסוך הרבה מאד כסף".

במסגרת התחרות משפחות ישלחו מידע, תמונות וסרטונים המתארים את אורח החיים הירוק של המשפחה. מבין המשפחות המשתפות יבחרו עשר משפחות מובילות אשר יתארו את אורח חייהן בידיעות אחרונות
וב- Ynet. מתוך עשר המשפחות הנבחרות תבחר המשפחה הירוקה של המדינה.

קטגוריות לאורח חיים ירוק:
השפעה חיובית על הסביבה והקהילה
צרכנות אחראית
שימוש חוזר ומחזור והפרדת פסולת
חסכון בנייר ומחזור נייר
חסכון באנרגיה וחשמל
נהיגה ירוקה וחסכון בדלק - הפחתת צריכת הדלק וזיהום האוויר
אהבה ושמירת טבע
חסכון במים

לתקנון התחרות - לחצו כאן