הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


''פנינה ורודה'' - תותים לגידול באדנית הביתית


עוד הפתעה שתוצג בביתן החדשנות בתערוכת Fresh AgroMashov. מהיום אפשר לגדל את התותים בבית! עם זן תות שדה חדש בשם ''פנינה ורודה'' שמקשט את ביתנו בפרחים ורודים מרהיבים, ובעזרת טיפול נכון גם יניב פרי לכל המשפחה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  5-1-2012


חדש: ''הפנינה'' של ביתן החדשנות. צמח נוי חדש של תות שדה בשם ''הפנינה הורודה'' שיקשט לנו את הבית בפרחים ורודים ובפירות טעימים ועסיסיים, יוצג לראשונה על ידי משק יוסף בע''מ בביתן החדשנות, בתערוכת 2012 Fresh AgroMashov הקרובה.

הצמח הרב-שנתי מתאים לגידול בעציץ או בגינה. הוא זקוק לאור שמש רב ותקופת הפריחה שלו ארוכה במיוחד, מאוקטובר ועד מאי. מומלץ לדשן את האדמה פעם בשבועיים.

אפרים יוסף, בעלי משק יוסף בע''מ, שיציג את תות השדה ''פנינה ורודה'' אומר כי גידול הצמח בבית הוא חוויה נפלאה לכל המשפחה, המאפשרת ליהנות מתותים הגדלים באדנית הביתית, וגם מההזדמנות לשתף את הילדים בתהליך הגידול, בהשקיה ודישון, בתצפיות על תהליך המעבר מפרח לפרי, וכמובן - עונת הקטיף המשמחת.

תערוכת 2012 Fresh AgroMashov יוצאת לדרך בייזומה של קבוצת ''משוב'' - העומדת גם מאחורי תערוכת ''קלינטק'' ומגזין משוב לחקלאות. התערוכה תתקיים בין התאריכים 29.02-1.03.2012 בגני התערוכה תל אביב, וצפויה לארח למעלה מ- 25,000 מבקרים, ביניהם עשרות משלחות של ארגונים, משקיעים ושחקנים מרכזיים בתחום החקלאות מרחבי העולם - בין השאר: מירדן, תורכיה, קפריסין, רוסיה, איטליה, רומניה, וייטנאם, אוקראינה, הולנד, הודו, אתיופיה, גרמניה, גאנה וסנגל.

השנה תתמקד התערוכה בנושא שיווק התוצרת החקלאית הטריה והקטנת פערי התיווך בענף החקלאות, הינה התערוכה היחידה בישראל המפגישה בין מגדלי תוצרת חקלאית טרייה לבין קניינים, סיטונאים ומשווקים מהארץ ומחו''ל.

AgroMashov Fresh 2012: התערוכה הבינלאומית לייצור ושיווק תוצרת חקלאית טריה
29.2-1.3.2012 בגני התערוכה ת"א. מחיר כניסה - 80 ₪
שעות פעילות: יום ד': 18:00-10:00; יום ה': 18:00-10:00

לפרטים נוספים: טל': 08.6273838, או באתר