הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


סופרים ציפורים בחצר


המרכז לטיפוח ציפורי הבר בחצר הבית מזמין אתכם להתנתק לרגע מעיסוקי היומיום, לצאת החוצה לגינה, לחצר או לרחוב, לזהות את הציפורים השונות ולספור אותן. ספירת ציפורי הבר הנערכת מידי שנה, נועדה להעריך את הרכב מיני ציפורי הבר שבקרבת ביתנו ואת מספרן, וכן לאפיין מגמות ושינויים באקולוגיה שלהן במהלך השנים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  29-1-2012


תהליכי העיור, התמעטות השטחים הפתוחים בעיר ושינויים בסביבת החיים של הציפורים, משפיעים על מיני הציפורים בסביבה העירונית, על מספרן ועל הרכבן.

ספירת ציפורי הבר הנערכת מידי שנה בעולם ובישראל, נועדה להעריך את הרכב מיני ציפורי הבר שבקרבת ביתנו ואת מספרן וכן לאפיין מגמות ושינויים באקולוגיה שלהן במהלך השנים.

לכל אחד מאתנו יש בקרבת ביתו חצר, גינה או גן שבו הוא יכול לצפות בציפורים וליהנות מיופיין ושירתן. המרכז לטיפוח ציפורי הבר בחצר הבית מזמין אתכם להתנתק לרגע מעיסוקי היומיום, לצאת החוצה כדי לצפות בציפורים בסביבתכם - בגינה, בחצר וברחוב, לזהות את הציפורים השונות ולספור אותן.

בעזרת הסקר הזה, ואלו שיבואו בשנים הבאות בעקבותיו, מקווים במרכז לטיפוח ציפורי הבית לאפיין מגמות השתנות אלו לתועלתנו ולתועלת הציפורים שבקרבתנו.

פרויקט ספירת הציפורים מתקיים זו השנה השביעית ברחבי הארץ ויימשך עד ה-18.2.2012.











Get Microsoft Silverlight