הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


משפחת ממטירי ה-SD של נען-דן ג'יין תוצג לראשונה בתערוכה בערבה


בתערוכה החקלאית בערבה תציג חברת נען דן ג'יין לראשונה את ממטירי ה-SD, בעלי הכנף הייחודית המוגנת בפטנט, מאפשרים פיזור אופטימאלי של המים וחיסכון בעלויות. עוד יוצגו בתערוכה שוטף קווי השלוחות וכן את הטפטפות המצליחות ''אמנון'' ו-Tal Drip. נען דן ג'יין צפויה להגדיל את המכירות בשוק המקומי השנה בלמעלה מ-25%

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  31-1-2012


בתערוכת החקלאית הגדולה בישראל במו"פ ערבה, שתחל מחר ותימשך יומיים, תציג חברת ההשקיה הרב-לאומית נען דן ג'יין לראשונה את משפחת ממטירי ה-SD השלמה, כולל הממטיר החדש SD5035 - המיועד להשקייה למרחקים גדולים, כגון בגידולי כותנה. ממטיר זה מצטרף לממטירים 5022SD ו-6025SD, המיועדים לגידולי ירקות.

לכל ממטירי ה-SD "כנף" ייחודית, המוגנת בפטנט, ומאפשרת לכסות מספר טווחי השקיה באמצעות ממטיר אחד, תוך חיסכון במים ובהצבות ממטירים ובעלויות. הכנף הינה פרי פיתוח ישראלי ובלעדי של נען דן ג'יין, וממטירי ה-SD הקיימים כבר קוצרים הצלחה גדולה ברחבי העולם.

עוד תציג נען דן ג'יין בתערוכה את שוטף קווי השלוחות - רכיב ייחודי המותקן בסופו של קו ההשקיה. עם פתיחת המים מבצע הרכיב פעולת שטיפה לקו ההשקייה, ובכך מכשיר אותו לפעולה. יוזכר כי החקלאים נדרשים לשטוף את קווי ההשקייה מפעם לפעם, על מנת לנקות אותם מלכלוך וסתימות, ולשמור על תקינותם. שוטף השלוחות חוסך עבודה וזמן יקר, ומבטיח את תקינותם של קווי ההשקייה לאורך שנים.

בתערוכה יככבו גם טפטפות ה-Cascade של נען דן ג'יין, ה"אמנון" וה-Tal Drip. כידוע, מבוך ה-Cascade הוא פיתוח מתוחכם, המאפשר מעבר מים אך חוסם מעבר לכלוך, ובכך שומר על תקינותה של הטפטפת. מאות מיליוני יחידות "אמנון" ו-Tal Drip מיוצרות במפעלי נען דן ג'יין בישראל ובעולם מדי שנה, ונמכרות בהצלחה רבה בעולם.

אודי אהרונסון, סמנכ"ל המכירות לאזור ישראל, אומר כי "תערוכת מו"פ ערבה היא הזדמנות מצוינת לפגוש חקלאים מכל רחבי הארץ ולהציע להם את מגוון הפתרונות הייחודי שלנו. נען דן ג'יין היא One Stop Shop לפתרונות חכמים ומוכחים לאתגרים העומדים בפני החקלאים היום וגם מחר, והתחזית היא להגדיל את המכירות בשוק המקומי השנה בלמעלה מ25%."