הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חיים אורון (ג'ומס) נבחר ליו''ר החברה להגנת הטבע


חבר הכנסת ושר החקלאות לשעבר, חיים אורון (ג'ומס), נבחר ליו''ר החברה להגנת הטבע. אורון חבר קיבוץ להב שבדרום, מחברי הכנסת המוערכים והאהודים ביותר שכיהנו בכנסות ישראל, אמר בסוף השבוע: ''אני שמח להצטרף לארגון המשלב בפעילותו חינוך לידיעת ואהבת הארץ לצד הגנה נחושה על הטבע והסביבה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  12-2-2012


חבר הכנסת ושר החקלאות לשעבר, חיים אורון (ג'ומס), נבחר ליו"ר החדש של הוועד המנהל של החברה להגנת הטבע. הוא יחליף בתפקידו את גרשון פלג, היו"ר היוצא, שכיהן בעבר גם כמנכ"ל החברה ויישאר חבר ועד מנהל.

אורון, 72, יליד תל אביב וחבר קיבוץ להב שבדרום, נבחר פה אחד על ידי הוועד המנהל של החברה להגנת הטבע ובסוף השבוע האחרון כבר השתתף במפגש עם חברי הוועד, שהתקיים בבית ספר שדה של החברה להגנת הטבע בחרמון.

חיים אורון, מחברי הכנסת המוערכים והאהודים ביותר שכיהנו בכנסות ישראל, נודע לאורך השנים הרבות בהן שימש כחבר כנסת באמינותו, יושרו, צניעותו ופעילותו לכלל האוכלוסייה ולכל המגזרים. בין שלל תפקידיו בכנסת שימש אורון כחבר בוועדת הכספים במשך שנים רבות וכיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת.

פלג בירך את אורון על כניסתו לתפקיד וציין כי הוא מגלם באופיו את הערכים בהם דוגלת החברה להגנת הטבע, של ידיעת ואהבת הארץ וחינוך ופעילות לשמירת נופי הארץ וערכי הטבע שבה. עוד הוסיף פלג כי הוא כעת "חוזר לאספסת".

אורון: "המעבר שלי לחברה להגנת הטבע הוא טבעי וימשיך את העשייה הציבורית שלי למען צדק חברתי והגנה על ערכי הטבע של כולם. אני שמח להצטרף לארגון המשלב בפעילותו חינוך לידיעת ואהבת הארץ לצד הגנה נחושה על הטבע והסביבה".