הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


פטנט: הכלב שולח sms במקרה של פריצה


מערכת המזהה נביחות כלבים בעת פריצה למשק, שולחת מיד התרעה למכשיר הסלולר ומפעילה את מערכת האזעקה במקום. חברת ''ביו סנס טכנולוגיות'' תציג את מערכת ההתרעה המתקדמת בתערוכת Fresh AgroMashov שתתקיים בסוף החודש בתל אביב

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  23-2-2012


חברת "ביו סנס טכנולוגיות", המתמחה בעיבוד אותות, וניתוח התנהגות בעלי-חיים, תציג בתערוכת 2012 Fresh AgroMashov מערכת התרעה מתקדמת המשלבת כלבי שמירה וחיישנים.

המערכת שמתריעה על פריצות בשטחים חקלאיים, עסקים או בתים פרטיים, מסוגלת לזהות נביחות מצוקה של כלבים בזמן הפריצה, שולחת מיידית הודעת טקסט טלפונית לבעל הכלב ולמוקד המבצעי, ואף מפעילה את מערכת האזעקה במקום.

המערכת החדשה נחשבת לעליית מדרגה בתחום האבטחה החקלאית, ומאפשרת זיהוי של ניסיונות פריצה ממרחקים, הפעלת מערך הרתעה יעיל המרתיע ומעכב את הפורצים, סינון של התראות שווא (המערכת מבדילה בין נביחות רגילות לנביחות מצוקה של הכלב) ואינה דורשת אימון מקדים של הכלב – מה שמאפשר שימוש יעיל גם בבתים פרטיים.

איל זהבי מנכ"ל חברת "ביו סנס טכנולוגיות'' מספר כי בבדיקות שערכה החברה, הכלבים שהוצבו בשטחים הפתוחים מנעו בהצלחה גניבות מתוכננות, כאשר השומרים הגיעו במהירות לאזור והגנבים נמלטו מהמקום. כיום כבר מופעלת השיטה במחסנים, רפתות, דירים ושטחים חקלאיים רבים ברחבי הארץ.

חברת "ביו סנס טכנולוגיות" תציג בתערוכה במשותף עם G4S מגוון רחב של אמצעי אבטחה משלימים לשימוש בבעלי חיים, כולל גלאי כלב, מערכת נייחת הממוקמת בסמוך לכלב, קולר סלולרי (חיישן המותקן על קולר הכלב ושולח הודעות בעת נביחות מצוקה או כאשר הכלב הולך לאיבוד - ישירות לטלפון הנייד של בעליו), פתרונות אבטחה כוללים ועוד.

תערוכת 2012 Fresh AgroMashov יוצאת לדרך בייזומה של קבוצת "משוב" - העומדת גם מאחורי תערוכת "קלינטק" ומגזין משוב לחקלאות. התערוכה תתקיים בין התאריכים 29.02-1.03.2012 בגני התערוכה תל אביב, וצפויה לארח למעלה מ- 25,000 מבקרים, ביניהם עשרות משלחות של ארגונים, משקיעים ושחקנים מרכזיים בתחום החקלאות מרחבי העולם - בין השאר: מירדן, תורכיה, קפריסין, רוסיה, איטליה, רומניה, וייטנאם, אוקראינה, הולנד, הודו, אתיופיה, גרמניה, גאנה וסנגל. השנה תתמקד התערוכה בנושא שיווק התוצרת החקלאית הטריה והקטנת פערי התיווך בענף החקלאות, הינה התערוכה היחידה בישראל המפגישה בין מגדלי תוצרת חקלאית טרייה לבין קניינים, סיטונאים ומשווקים מהארץ ומחו"ל.

תערוכת אגרו משוב