הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מפגן טכנולוגי: מד גשם, חסכון באנרגיה ותחזית אישית


חברת ''אגרולן'' תציג בסוף החודש בתערוכת Fresh AgroMashov מפגן טכנולוגי מרשים בהתמודדות עם תנאי האקלים המשתנים: שיתוף מידע בנושא גשמים בשיתוף עם Google, תחזית מזג אוויר אישית ועוד מבחר גאדג'טים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים לחסוך במשאבי האנרגיה בבית ובשדה

מערכת הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה  23-2-2012


חברת "אגרולן" תציג בתערוכת 2012 Fresh AgroMashov, שתתקיים בסוף החודש בתל אביב, מפגן טכנולוגי מרשים המאפשר לאמוד במדוייק את תנאי האקלים וצפי הגשם, לחסוך במשאבי אנרגיה וליהנות מתחזית מזג אוויר אישית.

בין הטכנולוגיות החדשות מתבלט מד גשם שמיובא לראשונה על ידי "אגרולן" לישראל, ומשדר נתונים ישירות מהשדה לאתר אינטרנט מרכזי – המציג את הגשם בפריסה ארצית על מפת Google.

באתר החדש ניתן כבר היום לצפות בכ-70 תחנות המשדרות את נתוני הגשם אחת לשעה, עם צפי להרחבת הפעילות למאות משתמשים בעקבות התערוכה.

ולמי שרוצה ליהנות מתחזית מזג אוויר אישית, מציעה "אגרולן" גם שירות חיזוי אישי לכל תחנת מזג אויר iMETOS בהתאם למודל השוויצרי METEOBLUE. התחזית האישית מאפשרת להתעדכן בנתוני מזג האוויר שעתיים עם צפי (גרפי) ל-7 ימים קדימה, כולל תיקון וכיול התחזית פעמיים ביממה - בהתאם לנתונים הנמדדים בפועל בתחנה המדידה – מהלך המאפשר רמת הדיוק עד 80%! בין המדדים שכלולים בתחזית האישית: טמפ', לחות, טל, עננות, גשם, שלג, קרינה מהירות רוח, כיוון רוח, התאדות עוד. מומלץ לשירותי הצלה וחירום, טיפולי הדברה בגידולים חקלאיים והולכת חשמל.

ולמי שרוצה לנצל את הקדמה הטכנולוגית כדי לחסוך בהוצאות האנרגיה בשימוש היומיומי, מציגה חברת "אגרולן" מהפכה של ממש עם שורה של מכשירי מדידה מתקדמים לחסכון במשאבי האנרגיה בבית ובעבודה. סדרת המוצרים מאפשרת למדוד את הצריכה באופן פשוט וקל, ליהנות מחסכון בהוצאות ומשאבים ולהתאים אישית את השימוש בשדה, במשרד ובבית. בין המוצרים: מונה מים קווי, מונה צריכת חשמל, מד טמפרטורת המים ומד טמפרטורת חלון.

תערוכת 2012 Fresh AgroMashov יוצאת לדרך בייזומה של קבוצת "משוב" - העומדת גם מאחורי תערוכת "קלינטק" ומגזין משוב לחקלאות. התערוכה תתקיים בין התאריכים 29.02-1.03.2012 בגני התערוכה תל אביב, וצפויה לארח למעלה מ- 25,000 מבקרים, ביניהם עשרות משלחות של ארגונים, משקיעים ושחקנים מרכזיים בתחום החקלאות מרחבי העולם.

תערוכת אגרו משוב