הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אורח כבוד ב''אגריטך 2012'': מנכ''ל ארגון הפיתוח התעשייתי של האו''ם


יומקלה ישא דברים במושב מיוחד באגריטך שיוקדש לפיתוח חקלאות מתקדמת והגדלת היבולים, וידבר על האפשרויות להפצת הידע בתחום הטכנולוגיות החקלאיות והפיכתו לשימושי לחקלאים במדינות עניות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  18-3-2012


קנדה יומקלה, מנכ"ל UNIDO הסוכנות לקידום פיתוח התעשייה והפחתת העוני של האו''ם, יגיע לביקור מיוחד בישראל ויהיה אורח כבוד בתערוכת החקלאות הבינלאומית "אגריטך 2012".

ארגון UNIDO מקדם פרויקטים לפיתוח התעשייה, האנרגיה והסחר במדינות מתפתחות, תוך שמירה על איכות הסביבה והמרקם האנושי לצורך שיפור תנאי המחיה של האוכלוסיה הענייה בעולם. העיקרון המנחה את הסוכנות הוא להעניק לאוכלוסיה זו את היכולת ליצר הכנסות בעצמה ובכך לצאת ממעגל העוני והנזקקות ("לתת לעניים את החכה, שיוכלו לדוג את הדגים לבד").

יומקלה ישא דברים במושב מיוחד באגריטך שיוקדש לפיתוח חקלאות מתקדמת והגדלת היבולים. הוא ידבר על האפשרויות להפצת הידע בתחום הטכנולוגיות החקלאיות והפיכתו לשימושי לחקלאים במדינות עניות.

ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות בעולם בתחום פיתוח החקלאות באזורים מדבריים ומעוטי גשמים. הפרויקטים של האו"ם למיגור העוני הם הזדמנות להשתלבות של חברות, חוקרים ומדריכים במימוש מטרה כלל עולמית ראשונה במעלה.

מארגני אגריטך יערכו למנכ"ל סוכנות האו"ם סיור בביתני התצוגה ובביתן החדשנות ויציגו בפניו פיתוחים בתחומי ההשקיה, זרעים, דשנים וחברות סטראפ שיכולות להשתלב בפרויקטים. במהלך ביקורו הוא יערוך סדרת פגישות עם גורמים ממשלתיים ופרטיים.

תערוכת אגריטך תערך ב-15-17 במאי במרכז הירידים בתל אביב בהשתתפות מעל 200 חברות, ארגונים וסטרטאפים בתחומי החקלאות מהארץ ומחו"ל. לתערוכה צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומחו"ל.