הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


כ- 40 שרי חקלאות מהעולם יבקרו בתערוכת ''Agritech 2012''


התערוכה אותה מובילה החקלאות הישראלית שנחשבת לחוד החנית של החקלאות העולמית, תתקיים זו הפעם ה- 18 בגני התערוכה בתל אביב. לתערוכה צפויים להגיע כ- 25,000 מבקרים מכל העולם, בהם משלחות שרים ואנשי עסקים. שרת החקלאות אורית נוקד: ''אני מזמינה את הציבור להצטרף לעשרות משלחות מהעולם ולהכיר מקרוב את החקלאות הישראלית אשר צובעת את הארץ בירוק ומצמיחה חברה בריאה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  30-4-2012


בימים בהם מומחי העולם כולו, ובהם גם מומחי משרד החקלאות הישראלי מוטרדים ממשבר המזון העולמי שאותותיו כבר ניכרים, תיפתח בעוד כשבועיים תערוכת Agritech 2012, התערוכה הבינלאומית המקצועית בה יוצגו מיטב הטכנולוגיות והפיתוחים בתחום המזון והחקלאות, המובילים את החקלאות העולמית.

אירוע זה חשוב מאין כמוהו בימים אלו, ומהווה כר פורה לעסקאות, הפצת הידע והטכנולוגיות הישראליות, פיתוחים והסכמים בינלאומיים.

תערוכת אגריטך 2012 תשתרע על שטח של כ- 14,000 מ"ר וישתתפו בה כ-180 מציגים בתחומים רבים כמו מזון, ביוטכנולוגיה, השקיה, בעלי חיים, זרעים, חממות, מכשור ועוד. לתערוכה צפויים להגיע כ-25,000 מבקרים מישראל ומחו"ל, ובהם משלחות המתלוות לכ-40 שרי חקלאות מרחבי העולם.

משרד החקלאות ופיתוח הכפר יציג גם הוא את תוצריו במסגרת התערוכה, תחת הכותרת
"חקלאות ישראלית מצמיחה חברה בריאה". בין התוצרים ניתן יהיה למצוא מידע על חוק הסטנדרטים שייכנס לתוקפו בקרוב; נתונים אודות צמצום השימוש בחומרי הדברה ושימוש באמצעי הדברה ביולוגית; תצוגת פיתוחי מזון, בהם חיטת דורום, שמן זית ורימונים; היכרות עם שרשרת הטיפול והפיקוח של משרד החקלאות במזון שאנו אוכלים, החל מהטיפול בבעלי החיים וכלה בהצבת המוצרים ברשתות השיווק ועוד.

נוסף על ביתן תצוגת משרד החקלאות, מקים השנה המשרד לראשונה גם ביתן שעוסק כולו בחדשנות. בביתן יוצגו פיתוחים ישראליים מקוריים של מינהל המחקר החקלאי (מכון וולקני) ומפתחים פרטיים. הפיתוחים שיוצגו עתידים להפוך בקרוב למוצרי מדף בעלי פוטנציאל השתלבות בייצור החקלאי בארץ ובעולם ובסופו של דבר במזון שאנו צורכים.

חידוש נוסף בתערוכה - האורחים מחו"ל יצויידו בברקוד אישי הניתן לסריקה באמצעות טלפון סלולרי, אשר יספק את כל פרטי הקשר שלהם כמו מספרי טלפון, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט ומידע נוסף. בסוף התערוכה תעמוד לרשות המציגים רשימה ממוקדת של קהל היעד שלהם, שערכה השיווקי רב. מנכ"ל אגריטך, דני מאירי: ''התערוכה גאה להיות בחזית של הטכנולוגיה המתקדמת. זהו ביטוי המשקף את המהפך שחל גם בחקלאות שהפכה להיות עתירת טכנולוגיה וסטרטאפים מתקדמים.''

אורית נוקד, שרת החקלאות ופיתוח הכפר: "התערוכה הינה חלון הראווה של החקלאות הישראלית. בתערוכה יוצגו טכנולוגיות חדשניות, פיתוחים מתקדמים, זנים ושיטות שהפכו את חקלאות ישראל לחקלאות המובילה בעולם. אני מזמינה את הציבור להצטרף לעשרות משלחות מהעולם ולהכיר מקרוב את החקלאות הישראלית אשר צובעת את הארץ בירוק ומצמיחה חברה בריאה".

תערוכת אגריטך 2012, 15-17.5.2012 בגני התערוכה בתל-אביב. הקהל הרחב מוזמן להגיע, להתרשם וליהנות !


לחצו להגדלה