הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ילדי וחקלאי מ''א מגילות ים המלח העלו ביכורים לבית הנשיא


הנשיא ארח את חקלאי וילדי המועצה בטקס ביכורים חגיגי במשכנו שבירושלים. ''נולדתם למשפחות נהדרות וחלוציות. הוריכם עשו דברים שאף אחד בעולם לא עשה - הם לקחו את המקום הקשה בעולם והפכו אותו למקום המקסים שבעולם, עשו מים המוות ים של חיים, פריחה ויופי''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  24-5-2012


''קיימתם מצווה גדולה היום - הבאתם ביכורים ועליתם לירושלים לכבוד חג השבועות''. כך אמר נשיא המדינה שמעון פרס, בטקס הבאת ביכורים חגיגי לכבוד חג השבועות שהתקיים בבית הנשיא בהשתתפות ילדי וחקלאי המועצה האזורית מגילות ים המלח.

במהלך הטקס, הגישו ילדי המועצה לנשיא סל ביכורים עם מיטב הגידולים החקלאיים כאשר גולת הכותרת של הבאת הביכורים הייתה - עשרות תינוקות שנולדו בשנה האחרונה ביישובי ים המלח. מיד לאחר הגשת הביכורים, רקד הנשיא ושר לצלילי שירי חג השבועות יחד עם הילדים אשר הגיעו לבושים בבגדי חג לבנים ועטורים זרי פרחים.

''בישראל ישנם דברים שאין כמוהם בעולם. הפירות והירקות שהבאתם יפים מאד אך הדברים הכי יפים שיש לנו זה אתם, הילדים התינוקות שנולדו זה עתה.'' אמר הנשיא. ''אתם האורחים המכובדים ביותר, נולדתם למשפחות נהדרות וחלוציות. הוריכם עשו דברים שאף אחד בעולם לא עשה - הם לקחו את המקום הקשה בעולם והפכו אותו למקום המקסים שבעולם, עשו מים המוות ים של חיים, פריחה ויופי. נהניתי מאד מהביכורים שהבאתם ואף יותר מחברתכם.'' בהמשך, איחל הנשיא חג שמח לכל עם ישראל.

ראש המועצה האזורית מגילות ים המלח, מוצי דהמן, הודה לנשיא על הכנסת האורחים ואמר כי התינוקות והילדים שפגש הנשיא מסמלים דור חדש וקסום למדבר.