הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אודי אורנשטיין נבחר למנכ''ל איגוד התעשייה הקיבוצית


אורנשטיין שיחליף את עמוס רבין אשר ביקש לסיים את תפקידו כיהן במשך 8 שנים כמנכ''ל חברת רביב בבעלות קיבוץ רביבים המתמחה בתחום המכלולים מבוססי הפלסטיק לתעשיית הרכב העולמית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  4-6-2012


מועצת המנהלים של איגוד התעשייה הקיבוצית בחרה באודי אורנשטיין מקיבוץ רביבים למנכ"ל הבא של האיגוד, במקומו של עמוס רבין שהיה מנכ"ל האיגוד בעשר השנים האחרונות וביקש לסיים את תפקידו. החילופים יתבצעו בחודש ספטמבר בסמוך לראש השנה.

אורנשטיין כיהן במשך 8 שנים כמנכ"ל חברת רביב בבעלות קיבוץ רביבים המתמחה בתחום המכלולים מבוססי הפלסטיק לתעשיית הרכב העולמית. לרביב מחזור מכירות של 250 מיליון שקל ו-350 עובדים בישראל, קנדה, סין ורוסיה. הוא שימש בעבר מנהל פיתוח בחברת רבל (298.1↑0%) ובהנהלת החממה הטכנולוגית שדה בוקר וסיים תואר שני במינהל עסקים.

יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית יונתן בשיא, הודה לעמוס רבין על השנים בהם שרת את התעשייה הקיבוצית: "עמוס ידע לטוות מערכות יחסים של שיתוף פעולה ויחסים אישיים עם כל הגורמים במשרדי הממשלה, במגזר העסקי ובקרב המנהלים בתעשייה שהגיעו לשיא במיזוג עם התאחדות התעשיינים שמהווה מכפיל כוח חשוב לתעשייה. כל זאת בתקופה מאתגרת עם שינויים רבים בכלכלה העולמית ובארץ. תוצאות עבודתו באות לידי ביטוי בהרחבת הייצור והיצוא, חדשנות והישגי מחקר וקליטת עובדים חדשים הודות לסיוע הממשלתי ולחיבור עם גורמים עסקיים."