הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קמפיין עולמי: ישראל פורצת דרך בתחום ''הטכנולוגיה הירוקה''


משרד ראש הממשלה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד החוץ הכינו קמפיין טלוויזיה חדש במסגרתו ישודרו מאות תשדירים ברשת CNN ברחבי העולם, המציגים את ישראל כמובילה בינלאומית בתחום טכנולוגיות הסביבה. הקמפיין הושק במקביל לוועידת האקלים של האו''ם בריו להגנת כדור הארץ

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  21-6-2012




מדינת ישראל יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בינ"ל ברשת CNN למיתוגה כמדינה פורצת דרך בתחום "הטכנולוגיה הירוקה". הקמפיין הוא יוזמה משותפת של מטה ההסברה במשרד ראש הממשלה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד החוץ.

הקמפיין עלה לאוויר היום, עם פתיחתו של כנס האו"ם ריו+20 בריו דה ז'נרו להגנת כדור הארץ. ועידת ריו היא הגדולה מסוגה בעולם בהשתתפות כ-50,000 איש. את ישראל מייצגת משלחת של כ-70 נציגים מהממשלה, מהשוק הפרטי ומהמגזר השלישי, בראשות השר להגנת הסביבה גלעד ארדן. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם השר ארדן והודה לו על הפעולות הרבות שמשרדו עושה לקידום סדר יום סביבתי ומיצוב ישראל כמדינה מובילה בטכנולוגיות ירוקות.

במסגרת הקמפיין ישודרו במהלך השבועיים הקרובים תשדירי פרסומת ל"ישראל הירוקה" בצמוד למבזקי תחזית מזג האוויר ברשת CNN INTERNATIONAL. התשדירים מדגישים את עובדת היותה של ישראל מדינה מובילה בתחום טכנולוגיות הסביבה ופיתוחים ישראליים נמצאים בשימוש בכל העולם, מדינה המובילה בעולם בהתפלת מים כאשר 40% ממי השתייה בישראל הם מים מותפלים. וכמו כן ישראל נחשבת למובילה בשימוש חוזר במים, כאשר 70% ממי הביוב בישראל ממוחזרים ונעשה בהם שימוש בענפי החקלאות השונים.

"ישראל מעמידה לרשות העולם את הטכנולוגיות הירוקות פורצות הדרך שפותחו בה.'' אומר ראש הממשלה בנימין נתניהו. ''מטרת הקמפיין להציג לעולם את היכולות האדירות של ישראל בתחום הטכנולוגיות הירוקות".

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן: "לישראל יש את הפתרונות לאתגרים הניצבים כיום בפני העולם, כגון מחסור במים ומזון. הקמפיין מעלה את ישראל לתודעה הבינלאומית כמובילה עולמית בחדשנות ירוקה".

ממשרד החוץ נמסר כי המשרד פועל לחיזוק מרכיב האג'נדות הגלובליות במדיניות החוץ הישראלית, ומדיניות זו באה לידי ביטוי גם במעורבות העמוקה בוועידות כגון ריו+20. ישראל שואפת לחלוק את הידע, הניסיון, הטכנולוגיה והחדשנות שלה עם העולם המתפתח, ברוח של שכנות טובה וידידות, וגם ככלי מדיני אסטרטגי בהתאם ליעדי מדיניות החוץ.