הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


יום פתוח שכולו פירות


רוצים להשפיע על סל הפירות העתידי של הצרכן הישראלי? לטעום פירות חדשים וליטול חלק במבחני טעימה של פירות? ללמוד לפסל בפירות? או לראות תצוגה מרהיבה של פירות אקזוטיים ולא מוכרים בישראל? משרד החקלאות פותח את שעריו ומזמין אתכם ליום פתוח בנושא פירות ב-10 בספטמבר 2012 בבית דגן

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  9-8-2012


פירות הם הממתק של הטבע - מתוקים, מרווים, מלאים בוויטמינים ומינרלים ומהווים קינוח בריא ומזין. אם גם אתם נמנים עם אוהבי הפירות, ומי לא בעצם, ואם גם אתם דואגים לבריאותכם ורוצים ללמוד על הממתקים הטבעיים של הטבע, תשמחו בוודאי לגלות שמשרד החקלאות ופיתוח הכפר מקיים ימים פתוחים לציבור הרחב, כל פעם בנושא אחר.

ב-10 בספטמבר פותח משרד החקלאות את שעריו ומזמין את הציבור הרחב להיכרות עם עולם הפירות. זוהי חגיגה צבעונית לעיניים, לחיך ולנפש ומתאימה למבוגרים, לילדים, למשפחות ולכל המעוניינים. הכניסה כמובן חינם, ואתם מוזמנים לבוא, לטעום וללמוד על כל מה שקשור בפירות.

היום הפתוח יתמקד בזנים של פירות ממגוון סוגים ומינים, חדשים לצד מוכרים, בדגש על הפן הבריאותי של הפרי, ובמסגרתו תוכלו להתרשם ממגוון פירות חדשים ומוכרים כאחד, לטעום פירות חדשים במבחני טעימה מיוחדים, להשפיע על סל הפירות העתידי של הצרכן הישראלי, ללמוד לפסל בפירות, לצפות בתצוגה מרהיבה של פירות אקזוטיים ולא מוכרים בישראל, ללמוד על החשיבות הבריאותית של צריכת פירות בעידן השפע ועוד ועוד.

היום הפתוח מתקיים בשיתוף שירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) ומינהל המחקר החקלאי (וולקני) במשרד החקלאות בשיתוף מועצת הצמחים.

הארוע יתקיים במעמד שרת החקלאות אורית נוקד בביום שני, 10 בספטמבר 2012 בין השעות 10:00-16:00, ברחבת משרד החקלאות - הקריה החקלאית בבית דגן.

המעוניינים להשתתף בהרצאות השונות ובסדנת הפיסול בפירות מתבקשים להרשם מראש בטלפון 03-9485324 או בפקס 03-9485878 (ציפי)