הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נפתחו החנויות הראשונות במתחם ''מול כנרת'' בצמח


מתחם הקניות הושק כמיזם משותף של 'צמח מפעלי ומשקי עמק הירדן', המועצה האזורית, וקבוצת המשקיע אליעזר פישמן. אחרי קצת יותר משנה של בנייה מזורזת, הקניון החדש פותח את שעריו, ומציע שדרוג משמעותי לחוויית הקניות של תושבי האזור. מחר מתוכנן במתחם היריד החקלאי השני של עמק הירדן

עלי קדם, הזמן הירוק  5-9-2012


אחרי קצת יותר משנה של בנייה מזורזת, קניון "מול כנרת" החדש פותח את שעריו, ומציע שדרוג משמעותי לחוויית הקניות של תושבי עמק הירדן.

"מול כנרת" הושק כמיזם משותף של "צמח מפעלי ומשקי עמק הירדן", המועצה האזורית, וקבוצת המשקיע אליעזר פישמן. אבן הפינה הונחה בפסח של השנה שעברה, עם בשורה ליצירת מקומות עבודה ותעסוקה לתושבי העמק - בעיקר לצעירים ולסטודנטים, ועם הבטחה לחוויית קנייה מהנה. מחשבה רבה הושקעה במיתוג המקום ובשם שנבחר - "מול כנרת" (ה-ו' בשורוק).

חברי ותושבי הקיבוצים והמושבים בעמק הירדן, כמו גם האורחים הרבים שיציפו את האזור בחגים, קיבלו תלושי שי מתנה לחג בהם כבר יוכלו לקנות קרוב לבית. אם הם בראש של בגד חדש, חנות H & O, או "פיקס" הן שתיים מתוך אלה שכבר פתחו את שעריהן לקהל הרחב. בקרוב מצטרפת גם רשת גולף, ומי שכל זה לא יספיק לו, מוזמן גם ל"קסטרו" הוותיקה יותר, המצויה במרחק הליכה. ומה עם הילדים? אם ישעמם להם במתחם האופנה (לא שיש סיכוי), מצפה להם פעילות מרתקת ב"משחקייה".

בימים אלה מגרש החניה של האתר המוצל בדקלים שהובאו למקום, כבר הומה למדי, וגם בחנויות שעדיין לא נפתחו ניכרת פעילות קדחתנית לקראת שעת השין. בין אלה ניתן למנות בתי קפה (קפה קפה, קפה גרג), סניף של רשת "ריקושט", סטימצקי - שלא ויתרה על ההזדמנות לתת פייט לצומת ספרים הסמוכה, כל-בו "מגה", מסעדות אוכל מהיר ועוד. אז אין צורך יותר להתייגע בנסיעות לקניונים שבערים: רק להיכנס למכונית, לשים בכיס את כרטיס האשראי, ואחרי חמש דקות - אתה בהיכל הצרכנות, בדבר האמיתי.

מחר (6 בספטמבר) מתוכנן במתחם היריד החקלאי השני של עמק הירדן. בין השעות 17:30 ל-20:00 יהיו שם דוכנים ופעילויות לרוב, מכירת תוצרת חקלאית "ישר לצרכן", תצוגות, משחקים לילדים והרבה אקשן. הפתיחה החגיגית הרשמית של מול כנרת, עם גזירת הסרט וכל המוזמנים, מתוכננת לאחר תקופת ההרצה, אי שם אחרי החגים. בדצמבר הקרוב יתקיים בעמק "פסטיבל טעם כנרת", שכבר הפך למסורת, וגם בו, מן הסתם, ישתתפו בתי האוכל של המרכז החדש.

פורסם בעתון ''הזמן הירוק''