הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


פגיעה ישירה של פצמ''ר ברפת יד-חיל


נזק נגרם לסככת הפרות ולטרקטור, 3 פרות מתו ו-6 נפצעו. בנס לא נפגע איש. מנכ''ל התאחדות מגדלי הבקר לחלב: ''זו אינה הפעם הראשונה בה נפגעת רפת באזור עוטף עזה מרקטות או פצמ"רים, למרות זאת ממשיכים הרפתנים לעבוד ולהפעיל את הרפתות גם תחת אש, ולדאוג שחלב טרי יגיע למחלבות''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  15-11-2012



3 פרות נהרגו, 6 פרות פצועות, צילום: יורם שפירר

רפת יד-חיל המשותפת לקיבוצים יד מרדכי וברור חיל ספגה היום (ה') פגיעה ישירה של פצצת מרגמה שנורתה מרצועת עזה. הרקטה פגעה בסככת הפרות הממוקמת בסמוך למכון החליבה, בשעה שהרפתנים היו עסוקים בחליבת הצהריים. רק בנס איש לא נפגע. לסככה ולטרקטור שעמד בסמוך נגרם נזק, 3 פרות מתו ו-6 נפצעו. הרפת ממוקמת קילומטרים ספורים מרצועת עזה סמוך לצומת יד מרדכי.

"זו אינה הפעם הראשונה בה נפגעת רפת באזור עוטף עזה מרקטות או פצמ"רים'' אמר היום מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר לחלב. ''למרות זאת ממשיכים הרפתנים לעבוד ולהפעיל את הרפתות, גם תחת אש, ולדאוג שחלב טרי יגיע למחלבות לטובת כלל תושבי המדינה. אנו מחזקים את ידי הרפתנים באזור עוטף עזה והדרום, הממשיכים לעבוד ולהפעיל את הרפתות תחת איום רקטות ופצמ"רים ולשלוח חלב טרי למחלבות. אנשים אלו הם מלח הארץ ומגנים בגופם ורכושם על גבולות המדינה''.


טרקטור שנפגע מהפצמ"ר, צילום: יורם שפירר



החור שנפער בגג הרפת, צילום: יורם שפירר



פרה פצועה מטופלת ע"י וטרינר , צילום: יורם שפירר

» הצטרפו אלינו לדף הפייסבוק