הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות הצילום ''הגלריה החקלאית'' של קנט יוצאת לדרך


תחרות הצילום המסורתית המתקיימת זו השנה התשיעית, נועדה להעלות על נס את החקלאות הישראלית ותרומתה הגדולה לפיתוחה של ישראל, והיא פתוחה לקהל הרחב. ניתן לשלוח תמונות עד לסוף חודש ינואר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  26-11-2012



התמונה שזכתה במקום הראשון בשנה שעברה, ''השלדג והדג'' - צילם: דובי קלעי

תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית-חקלאות בנוף הישראלי" לשנת 2013 של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, יוצאת לדרך. התחרות המתקיימת זו השנה התשיעית, הינה נדבך נוסף בפועלה של קנט להעלות על נס את החקלאות הישראלית, הנחשבת לאחת המובילות בעולם, ונועדה לחשוף את יופיים של הטבע והחקלאות הישראלים ואת חשיבותה של החקלאות לעתידה ולכלכלתה של ישראל.

תחרות הצילום של קנט, שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, הפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות והטבע המרכזית בארץ, והיא  פתוחה לחקלאים, לקהל הרחב, לצלמים מקצועיים ולחובבים. במשך השנים נשלחו לתחרות עשרות אלפי תמונות מקוריות ויצירתיות של שדות, גידולים, חקלאים, בעלי חיים חקלאיים, ציוד חקלאי ועוד. השנה, לראשונה, התמונות המקוריות והמעניינות ביותר אף הוצגו בתערוכת הצילום הבינלאומית שהתקיימה בנמל יפו, שזכתה לעשרות אלפי מבקרים.

בשלב הראשון יועלו כל התמונות באתר החברה ובדף הפייסבוק של קנט. צוות שיפוט יבחר את 20 התמונות הטובות, המקוריות והיפות ביותר שיעלו לשלב הגמר. בשלב זה יוכל הציבור הרחב להצביע לתמונה הטובה ביותר. ההכרזה על התמונה הזוכה תתקיים באירוע הלקוחות השנתי של החברה שיתקיים בחודש מרץ 2012. השנה אף שודרגו הפרסים שינתנו לזוכים במקומות הראשונים: התמונה שתגיע למקום הראשון תזכה את צלמה באופניים חשמליות, המקום השני יזכה בטלפון נייד מדגם גאלקסי S3 והמקום השלישי במקרן.

אז איך משתתפים?

את הצילומים  ניתן לפרסם באפליקציה בדף הפייסבוק של קנט או לשלוח ל"גלריה החקלאית" בכתובת המייל: gallery@kanat.co.il. על התמונות להיות בפורמט jpg ובאיכות גבוהה (300dpi). יש לצרף תאור על הצילום ופרטים ליצירת קשר. כול משתתף יכול לשלוח תמונה אחת בלבד.

התחרות תחל בתאריך ה- 1.12.2012 כאשר המועד האחרון לשליחת התמונות הוא 31.1.2013.