הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שיטה חדשה תאפשר חסכון באנרגיה במערכות קירור


'שיטת ארבעת השלבים' אשר תוצג ב-CLEANTECH 2013, הוועידה והתערוכה הבינלאומית השנתית ה-17 לטכנולוגיות ירוקות, מאפשרת לאתר 'בזבזני אנרגיה' הגורמים לצריכה מיותרת של חשמל או סולר, לשדרג תהליכים במערכות ולייעל את השימוש בהן

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  10-12-2012




הוצאות האנרגיה הגבוהות של התעשייה בשנים האחרונות יכולות להצטמצם בעשרות אחוזים מבלי שהמפעלים יידרשו להחליף ציוד או מערכות. חברת ג.ו קרור בע'מ, הנחשבת כיום לאחת החברות המובילות בתחום שירות ואחזקה למערכות קירור, הקפאה ומיזוג אוויר בישראל, פיתחה בשנים האחרונות שיטה פורצת דרך לאיתור 'בזבזני האנרגיה' במפעלים וטיפול בהם - באופן המאפשר חיסכון של בין 20%-70% מהוצאות החשמל והאנרגיה.

'שיטת ארבעת השלבים' אשר תוצג ב- CLEANTECH 2013 , הוועידה והתערוכה הבינלאומית השנתית ה-17 לטכנולוגיות ירוקות, מאפשרת לאתר 'בזבזני אנרגיה' הגורמים לצריכה מיותרת של חשמל או סולר, לשדרג תהליכים במערכות ולייעל את השימוש בהן - בין השאר באמצעות התקנת מערכות שליטה מרחוק, המאפשרות לתפעל את המערכות באמצעות האינטרנט או הרשת הסלולרית וכן איתור בזמן אמת של תקלות גלויות וסמויות.
 
כמו כן, מאפשרת השיטה החדשה אפשרות ליהנות מחסכון בהוצאות התעשייה על סולר וגז טבעי יקרים באמצעות מחזור חום (עיבוי) לחימום מים וכן סנכרון שעות הפעילות בהתאם למסלולים המשתלמים של חברת החשמל. על רקע העלייה המתמדת במחירי החשמל והאנרגיה במשק, מהלכים אלו צפויים להביא לחיסכון של עשרות אחוזים.

חברת ג.ו קרור בע'מ שנוסדה על ידי ויאצסלב (סלביק) גרויסמן בשנת 2000, צברה בעשור האחרון ניסיון עשיר בשירות החברות המובילות בישראל בתחומי המלונאות, הפלסטיק, התרופות ומפעלי מזון. בין לקוחותיה נמנים מלון הילטון תל אביב, מאפית אנג'ל , מאפית ברמן, ד'ר לק, מפעלי שופרסל, מחלבות טרה, מפעל ראשי 'ארומה'.  החברה מקבצת כיום את מיטב המומחים בתחום, המעניקים מענה מהיר בזמן אמת לאיתור תקלות גלויות וסמויות, וכן לייעול התפוקה והחסכון במשאבים - ללא צורך בהחלפת המערכת או הוספת ציוד. כיום מפעילה ג.ו. קרור בע'מ צוותים מקצועיים באזור המרכז והדרום, הכוללים טכנאים מורשים שעוברים הכשרה ייחודית בחברה ב'שיטת 4 השלבים' שפותחה בחברה.

תערוכת CEANTECH 2013C ה-17 לטכנולוגיות ירוקות תתקיים בחודש ינואר הקרוב בגני התערוכה בתל אביב. במסגרת התערוכה יוצגו עשרות חידושים בתחום המים, ההתייעלות אנרגטית, האנרגיה המתחדשת, הבנייה הירוקה וכן חידושים ופיתוחים בתחום המיחזור והתחבורה הירוקה. התערוכה יוצאת לדרך בייזומה של קבוצת 'משוב' וצפויה לארח למעלה מ- 20,000 מבקרים, ביניהם עשרות משלחות של מבקרים וקניינים מהארץ ומחו'ל. גם השנה צפויה להמשך צמיחתה של התערוכה הבינלאומית, לאחר שב- CLEANTECH 2012 נרשמה עליה של למעלה מ-50% בשטחי התצוגה של חברות מחו'ל, לעומת 2011.

הוועידה והתערוכה הבינלאומית השנתית ה-17 לטכנולוגיות מים, התייעלות אנרגטית, אנרגיה מתחדשת, בנייה ירוקה, מחזור ותחבורה ירוקה
29-30.1.2013 בגני התערוכה ת'א. מחיר כניסה - 80 ₪
שעות פעילות: יום ג': 18:00-10:00; יום ד': 18:00-10:00
לפרטים נוספים: טל': 08.6273838, או באתר האינטנרט.