הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


יואב לבסקי מונה לתפקיד מנהל אזור אסיה והפאסיפיק בחברת SCR


לבסקי מגיע ל-SCR עם ניסיון של כ-12 שנים בעמדות ניהול בחברות בינלאומיות בתעשיית הבקר. בתפקידו האחרון שימש כמנהל פיתוח עסקי בחברת Sano המייצרת מזון בריאות לבעלי חיים ובעלת מחזור מכירות של 400 מיליון יורו

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-12-2012


חברת  SCR העוסקת בפיתוח יצור ושיווק של מערכות ממוחשבות לרפתות ודירי צאן, הודיעה על מינויו של יואב לבסקי לתפקיד מנהל אזור אסיה והפאסיפיק.

לבסקי מגיע ל-SCR עם ניסיון של כ-12 שנים בעמדות ניהול בחברות בינלאומיות בתעשיית הבקר. בתפקידו האחרון שימש לבסקי כמנהל פיתוח עסקי בחברת Sano המייצרת מזון בריאות לבעלי חיים ובעלת מחזור מכירות של 400 מיליון יורו. לפני כן כיהן במשך 10 שנים בתפקידי שיווק, פיתוח עסקי ופיתוח מוצרים בחברת DeLaval השבדית המשווקת ציוד ממוחשב לרפתות ונמנית על לקוחותיה החשובים של חברת SCR.

SCR המוכרת בהיקף של עשרות מיליוני דולרים מידי שנה מייצאת כ- 90% מתוצרתה לחו"ל, ומגבירה את פעילותה בשנים האחרונות באסיה פאסיפיק. עיקר הפעילות מתמקדת בסין, קוריאה יפן, ניו-זילנד ואוסטרליה. מוצרי החברה מותקנים כיום במאות רפתות באזורים אלו. בין לקוחות SCR באזור אסיה פאסיפיק נמנים מכון המחקר המרכזי של ניו זילנד שבחר בציוד SCR לרפת הדגל שלו, וחברת "פונטרה" שהיא קואופרטיב חלב מהגדולים בעולם שבחרה בשנת 2012 בציוד החברה לפרויקטים גדולים בסין.

יריב אבישר, מנכ"ל SCR בירך את לבסקי שהצטרף לחברה ומסר: "אזור אסיה פאסיפיק הוא שוק עם צמיחה מרשימה בייצור ובצריכת חלב ובעל פוטנציאל צמיחה גדול מאוד עבור החברה. בכוונתנו להגביר את מאמצי השיווק והמכירות באזור חשוב זה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של החברה כאשר הדגש היום הוא בנייה של נוכחות חזקה ופתרונות תחרותיים לשוק הזה."

SCR הינה מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום ניטור הפרה והעדר ומערכות חליבה לרפתות ודירי צאן, והיצרנית הגדולה בעולם של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. נכון להיום למעלה מ- 12 מיליון פרות בעולם עושות שימוש במוצרי החברה. מוצרי SCR משווקים ברחבי העולם בערוצי הפצה שונים ובין לקוחותיה נמנים ספקי הפתרונות המובילים בעולם בתחום החליבה : De Laval השבדית ו-Lely ההולנדית.

החברה שהוקמה ב-1976, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה מעל 250 עובדים. לחברת SCR חברות בנות בארה"ב ובאיטליה וכן נוכחות קבועה בשוק הסיני ובמזרח הרחוק. בשנת 2009 נכנסה קרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, כשותפה בחברת SCR ומחזיקה כיום ב-37% ממניות החברה.