הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חדש בפייסבוק: מפת הקלינטק הישראלית בפריסה עולמית


ניוטק - התכנית הממשלתית לקידום טכנולוגיות מים ואנרגיה מתחדשת בתמ''ת מציגה את מפת הקלינטק הישראלית בפריסה עולמית. האפליקציה מאשרת סריקה ואינפורמציה על פרויקטים כולל תמונות וסרטי וידאו ויצירת קשר עם החברות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  04-02-2013


Israel NewTech, התכנית הממשלתית לקידום טכנולוגיות מים ואנרגיה במשרד התמ"ת, משיקה את ''מפת הקלינטק'' - כלי חדש להצגת פרויקטים של חברות ישראליות בתחום הקלינטק העולמי.

מדובר באפליקציה בפייסבוק המאפשרת למשתמשים להיחשף לפרויקטים ולחידושים הישראליים בתחומי הקלינטק בכל מקום בעולם ומדגישה את יתרונותיהן הרבים של הטכנולוגיות הישראליות. כל שעל המשתמשים לעשות הוא לערוך חיפוש בין הקטגוריות או לסקור את המפה. ניתן לקרוא על הפרויקטים, לצפות בתמונות או בסרטי וידאו וליצור קשר עם החברות.

לביקור במפת הקלינטק ולצפיה בפרויקטים של החברות הישראליות מסביב לעולם לחצו כאן

"אנו מאוד נרגשים מהשקתה של האפליקציה החדשה" אומרת עדי יפת-בארי, אחראית תחום המים בתכנית ניוטק "מטרתנו היא לפתוח דלתות ברחבי העולם לחברות הישראליות, ולפרסם את החידושים הטכנולוגיים הישראליים. האפליקציה היא כלי מושלם לשם כך והיא מצביעה על תעשיית הקלינטק הישראלית כמובילה עולמית. אנו מאמינים כי יהיה זה כלי שיווקי בעל כוח רב, אשר יקדם מאוד את כלל חברות הקלינטק הישראליות בעולם – מחברות העוסקות בתחומי המים, ועד לחברות העוסקות באנרגיה חלופית , חקלאות, סביבה ועוד".

אופיר גור, אחראי תחום אנרגיה חלופית בתכנית ניוטק, מוסיף כי "ישראל ידועה כמובילה בפיתוחים בתחום המים ובאנרגיה החלופית. מעבר לפריצות הדרך הטכנולוגיות, ניתן לראות כי תחום המים הישראלי ותעשיות האנרגיה החלופית מבשילים ומתפתחים מאוד. קיימות מאות התקנות ופרויקטים שונים הן בחברות חדשות והן בחברות ותיקות, המספקות שירותי קלינטק מסביב לעולם".

עודד דיסטל, מנהל התכנית הממשלתית לקידום טכנולוגיות מים ואנרגיה מתחדשת במשרד התמ"ת: "תכנית ניוטק פועלת רבות להשגת חשיפה מקסימלית לחברות הקלינטק הישראליות בכדי למצות את הפוטנציאל העסקי הטמון בה ולקדמה ברחבי העולם. אין ספק כי מפת הקלינטק היא כלי חשוב נוסף במאמצים אלה".