הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות הצילום של קנט: נבחרו 20 התמונות שעלו לשלב הגמר


אתם מוזמנים לדרג אותן ולהשפיע על בחירת 3 התמונות שיזכו בתחרות ''הגלריה החקלאית-חקלאות בנוף הישראלי''. בין הצילומים הרבים שנשלחו השנה לתחרות נמצאים נופיה היפים והקסומים של ישראל ושל החקלאות המקומית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  13-02-2013



התמונה הזוכה בשנה שעברה - 'השלדג והדג' שצולמה ע''י דובי קלעי מקיבוץ משאבי שדה

מתוך מאות תמונות שנשלחו השנה לתחרות הצילום "הגלריה החקלאית-חקלאות בנוף הישראלי" של קנט, נבחרו 20 התמונות שעלו לשלב הגמר.  עכשיו אתם מוזמנים לדרג אותן ולהשפיע על בחירת 3 התמונות שיזכו בתחרות. בין התמונות הרבות שנשלחו השנה, נמצאים נופיה היפים והקסומים של ישראל ושל החקלאות המקומית כגון: גידולים שונים בזמן הקטיף בשדה, ציפורי ארצנו ומגוון תמונות של פריחה ופרחים מזוויות שונות ומעניינות.

בתחילת פברואר התקיים שלב השיפוט הראשוני של התחרות. צוות השופטים, שהורכב מנציגי קנט, משרד הפרסום אליקים הרמן ומשרד היח"צ רובינס-שטינמץ, בחר בעשרים התמונות הטובות ביותר. עכשיו הן מוצגות באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של קנט ואתם מוזמנים לדרג את הצילומים האהובים עליכם מבין אלו שהגיעו לשלב הגמר. ניתן להצביע ולהשפיע עד לתאריך 7.3.2013. על התמונה הזוכה יוכרז במהלך כנס של קנט שיערך בשפים ב- 12.3.2013.  שלושת התמונות הזוכות יזכו את בעליהן בפרסים יקרי ערך: התמונה שתגיע למקום הראשון תזכה את הצלם באופניים חשמליות, המקום השני יזכה בטלפון נייד מדגם גאלקסי S3 והמקום השלישי במקרן.

תחרות צילומי החקלאות של קנט החלה לפני 9 שנים כחלק מפועלה של קנט להעלות את קרנה של החקלאות הישראלית, הנחשבת לאחת המובילות בעולם ולחשוף את חשיבותה לעתידה ולכלכלתה של מדינת ישראל. בשנים הראשונות התחרות הייתה פתוחה לחקלאים בלבד, על מנת שיצלמו את חיי היומיום שלהם, אולם בשנים האחרונות התחרות נפתחה לכלל הציבור וזוכה לפופולאריות רבה ולשיאים של הגשת תמונות לתחרות.

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק