הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


משרד החקלאות מזמין את הציבור ליום פתוח שכולו תות שדה


משרד החקלאות פותח את שעריו ומזמין את הציבור ליום פתוח בנושא תות שדה. רוצים לטעום זנים חדשים של תות שדה? לראות תצוגה מרהיבה של זנים שונים ומגוונים? ללמוד איך נלחמים במזיקים באמצעות אויבים ביולוגים טבעיים? כל אלה ועוד ביום הפתוח לתות שדה. הכניסה כמובן חינם, והציבור מוזמן לבוא, לטעום וללמוד

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-03-2013



שדות תותים, צילום: ערן אבישר - משתלת קדימה

תות שדה נחשב לפרי רומנטי ולממתק של הטבע. משמש כקינוח בריא ומזין, ומלא בוויטמינים ומינרלים. אם גם אתם נמנים על אוהבי התותים, ומי לא בעצם, ואם גם אתם דואגים לבריאותכם ורוצים ללמוד על הממתקים הטבעיים של הטבע, תשמחו בוודאי לגלות שמשרד החקלאות ופיתוח הכפר מקיים ימים פתוחים לציבור הרחב, חינם, בכל פעם בנושא אחר. היום הפתוח הקרוב יתמקד בתות שדה, ויתקיים ביום שני הבא ב-11 במרץ, 2013.

במסגרת היום הפתוח תוכלו להתרשם ולטעום ממגוון זנים חדשים ומוכרים של תות השדה, לצפות באופן גידול התותים בישראל, ללמוד על תכונותיו הטובות ועל החשיבות הבריאותית של צריכת תותים בעידן השפע, ללמוד על שיטת ההדברה הביולוגית באמצעות אויבים ביולוגיים טבעיים ועוד ועוד.

האירוע יתקיים במתחם גידול תות השדה בקלנסווה בין השעות 10:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים (שלטי הכוונה וסדרנים יהיו במקום). ביום זה קורא המשרד לחקלאות לכל אוהבי התותים להגיע, להתרשם, לטעום, ליהנות וללמוד דברים חדשים.

היום הפתוח הוא חגיגה צבעונית לעיניים, לחיך ולנפש ומתאים למבוגרים, לילדים, למשפחות ולכל המעוניינים. הכניסה חופשית.

פרטים נוספים באתר האינטרנט של משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק