הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חילופי שרים במשרד החקלאות


בטקס שנערך היום אמרה השרה היוצאת אורית נוקד כי היא שמחה להפקיד תיק זה לאדם ערכי עם ניסיון, יכולות וקבלות במגוון תחומים. השר הנכנס שמיר ציין כי חיזוק ההתיישבות, ביצור מעמדה של ישראל כמדינה המובילה בחדשנות הטכנולוגית בחקלאות בעולם ודאגה לביטחון תזונתי יהווה אתגר עבורו בקדנציה הקרובה. ''תפריעו לי. תטרידו אותי עם בקשות וצרכים. אנחנו נסתדר. אני בא לעזור לכם'' אמר שמיר לראשי תנועות ההתיישבות וארגוני המגדלים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  19-03-2013



בטקס חילופי שרי החקלאות היום, צילם: גדעון מרקוביץ'

במשרד החקלאות ופיתוח הכפר בקריה החקלאית בבית דגן נערך היום (19.3.13) טקס חילופי שרים בין השרה היוצאת אורית נוקד, לבין השר הנכנס יאיר שמיר.

נוקד, שנפרדה מהמשרד לאחר שנתיים אמרה כי השנים הבאות, ובוודאי השנה הקרובה, שיהיו דלות בתקציבים, תחייב את כולם לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים שנושא ההתיישבות יקר לליבם. ''אני רוצה לאחל לשר החדש יאיר שמיר, הרבה בהצלחה ואני שמחה להפקיד תיק זה לאדם ערכי עם ניסיון, יכולות וקבלות במגוון תחומים". אמרה נוקד

השר הנכנס שמיר הודה לשרה היוצאת על עמידתה על האינטרסים של החקלאות הישראלית, והוסיף כי במרוצת חייו, נפלה בחלקו הזכות לתרום לחיזוקה ושגשוגה של מדינת ישראל בתחומי הביטחון והכלכלה. ''החקלאות מגלמת את שני התחומים האלה יחד, ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך לשרת את מדינת ישראל, תוך ניצול הידע שצברתי בתפקידי המפתח במגזר הציבורי והעסקי בהם כיהנתי בעבר. חיזוק ההתיישבות, ביצור מעמדה של ישראל כמדינה המובילה בחדשנות הטכנולוגית בחקלאות בעולם ודאגה לביטחון תזונתי יהווה אתגר בקדנציה הקרובה". אמר שר החקלאות החדש.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בטקס השתתפו בכירי משרד החקלאות, ראשי תנועות ההתיישבות, וארגוני המגדלים. שמיר פנה לנוכחים ואמר: "בלי אדמה לא נהיה פה בארץ ישראל. יש לנו כוח אנושי בלתי רגיל, בשרירים ובמוח ואלה מצעידים את החקלאות הישראלית להישגים אדירים. תפריעו לי. תטרידו אותי עם בקשות וצרכים. אנחנו נסתדר. אני בא לעזור לכם".

איתן ברושי מזכ"ל התנועה הקיבוצית בירך את השר הנכנס ואיחל לו הצלחה. הוא ביקש שבימים הקרובים תיקבע לשר ולנו פגישת עבודה ראשונה, בה נציג לשר את מפת צרכי ההתיישבות ואת צרכיה הייחודיים של התנועה הקיבוצית.