הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מנכ''ל משרד התמ''ת שרון קדמי הודיע על סיום תפקידו


קדמי הודיע אמש לשר התמ''ת נפתלי בנט, על רצונו לסיים את תפקידו. השניים סיכמו כי הוא יישאר בתפקידו עד להשלמת חפיפה מסודרת עם המנכ''ל החדש עליו יודיע השר בימים הקרובים. בין השאר, עמד קדמי בראש ועדת המזון שהוקמה עם פרוץ המחאה החברתית בקיץ 2011 ושמסקנותיה הוגשו כתזכיר חוק שעבר קריאה ראשונה ויושלם בהליך חקיקה בכנסת הנוכחית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-04-2013


מנכ״ל משרד הכלכלה (התמ"ת) שרון קדמי, הודיע אמש לשר נפתלי בנט, על רצונו לסיים את תפקידו. כך נמסר הבוקר ממשרד התמ''ת. בימים הקרובים יודיע שר הכלכלה על זהותו של המנכ"ל החדש.

שר הכלכלה נפתלי בנט אמר הבוקר: "ברצוני להביע את הערכתי העמוקה לתרומתו של שרון קדמי למשרד, ואני בטוח כי יביא מכשרונו לכל מקום אשר יפנה בהמשך חייו הציבוריים. תרומתו ופעילותו יהוו בסיס להמשך פעילות המשרד ונעשה בהן שימוש ותועלת בוודאי בהמשך הדרך".

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

שרון קדמי מכהן בתפקיד מנכ"ל המשרד בארבע שנים האחרונות, מאז מונה לתפקיד ע"י השר דאז פואד בן אליעזר ובהמשך, על ידי השר היוצא שלום שמחון. במהלך השנים האחרונות עמד קדמי במרכזם של שינויים רבים שעבר משרד התמ"ת, והוביל רבים מהם, בראשם: עבודה משותפת עם משרד האוצר ומנכ"ל המשרד חיים שני, אשר הביאה לשינוי החוק לעידוד השקעות הון, למגעים הממשלתיים לתמיכה בחברת אינטל, וליישום תוכנית הקמת מרכזי מו"פ פיננסי, בהם הקימו חברות סיטי גרופ וברקליס העולמית מרכזי פיתוח בישראל המעסיקים מאות עובדים.

כמו כן עמד קדמי בראש ועדת המזון ("ועדת קדמי") שהוקמה עם פרוץ המחאה החברתית על יוקר המחייה בקיץ 2011 ושמסקנותיה הוגשו כתזכיר חוק שעבר קריאה ראשונה ויושלם בהליך חקיקה בכנסת הנוכחית.

ממשרד התמ''ת נמסר כי במהלך השנים קדמי הביא להגדלת תקציב משרד התמ"ת באופן משמעותי (בשנת 2012 הגיע תקציב המשרד לכדי 8 מיליארד שקלים), רובו המכריע הופנה לטובת כלי הסיוע של המשרד כדוגמת מרכז השקעות, המדען הראשי, מינהל אזורי פיתוח, מעונות יום ומסלולי תעסוקה. בנוסף, מיצב קדמי בשנים האחרונות את התפיסה הניהולית החדשה במשרד והפך את משרד התמ"ת למוביל מבין במשרדי הממשלה גם בנושא זה, באמצעות שינוי המבנה הארגוני, מינוי שני משנים למנכ"ל, תוכנית אסטרטגית רב שנתית, מיתוג מחדש של המשרד ועיצוב התפיסה המקצועית והניהולית שבו.