הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


משלחת ישראלית יצאה לוועידת הייעור העולמית בטורקיה


מדינת ישראל שהפכה במהלך השנים למעבדה לייעור חדשני, נמנית על המדינות היחידות בעולם אשר מספר העצים הגדלים בה כיום גדול ממספרם לפני 100 שנה. ישראל חברה השנה במועצת המנהלים של פורום הייעור של האו''ם, כנציגת קבוצת המדינות המערביות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  10-04-2013


משלחת ישראלית של נציגי משרד החוץ ונציגי קק"ל יצאה למפגש העשירי של פורום הייעור העולמי שמתקיים בימים אלו באיסטנבול שבטורקיה. ישראל חברה השנה במועצת המנהלים של פורום הייעור כנציגת קבוצת המדינות המערביות ומתוקף תפקידה זה נמצאת בהנהלת הוועידה. המשלחת תקיים במסגרת הוועידה שתתמקד השנה בייעור ופיתוח כלכלי, אירוע צד בנושא שיקום יערות ונוף בישראל.

ישראל הפכה במהלך השנים למעבדה לייעור חדשני, כתוצאה ממחקר תיאורטי ומעשי ורכישת ידע וניסיון מקיפים בתחום הייעור ומערכות אקולוגיות. באמצעות מדיניות אקטיבית של שיקום יערות, שימור וניהול בר-קיימא של יערות, ישראל נמנית על המדינות היחידות בעולם אשר מספר העצים הגדלים בה כיום גדול ממספרם לפני מאה שנה.

ממשרד החוץ נמסר כי המשרד פועל בשנים האחרונות להגברת השתלבות ישראל באג'נדה הגלובאלית של האו''ם, כאשר חקלאות, ייעור, מים ומאבק במדבור, בשילוב עם פיתוח בר-קיימא, הינם מהתחומים הבולטים בהם זוכה ישראל לנראות ומעורבות גדלות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק