הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


השר שמיר: משרד החקלאות בעד החקלאים


את הדברים אמר שר החקלאות שמיר בפורום התיישבות שנערך בערבה התיכונה בהשתתפות שרים וח''כים מישראל ביתנו, יושבי ראש המועצות באזור ומזכירי הקיבוצים והמושבים בערבה. ליברמן: ''ישראל ביתנו הוכיחה לא פעם שמפלגה זו מתייחסת לתושבים ומגיעה לפגוש אותם פנים מול פנים לא רק לפני בחירות אלא גם לאחריהן''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  19-04-2013



חה''כ ליברמן בחממות בערבה

אתמול (18.4) נערך פורום התיישבות בערבה התיכונה בהשתתפות שרים וח"כים מישראל ביתנו, יושבי ראש המועצות באזור ומזכירי הקיבוצים והמושבים בערבה. הפורום בהשתתפות יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, שר התיירות עוזי לנדאו, שרת הקליטה לעלייה סופה לנדבר, שר החקלאות יאיר שמיר, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' וסגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום, נועד על מנת לשמוע את הבעיות העולות מהשטח ולנסות להביא לשיפור איכות החיים באזור.

'עיגון' המשאבים והבאת כל הגורמים היכולים לסייע כמו ביטחון פנים, חקלאות ותיירות הביא לכך שמרבית התלונות של תושבי האזור קיבלו מענה ואוזן קשבת מפי הגורמים האחראים לאותם תחומים. יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי ישראל ביתנו הוכיחה לא פעם שמפלגה זו מתייחסת לתושבים ומגיעה לפגוש אותם פנים מול פנים לא רק לפני בחירות אלא גם לאחריהן.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חברי הסיעה ביקרו במהלך היום בחממות ובמאגר בחצבה, בית אריזה לפלפלים בישוב עידן, מו''פ ערבה, וחוות תנינים. לאחר שקיימו פאנל עם ראשי הישובים באזור קיימו מפגש עם עשרות תושבים מהקיבוצים ומהישובים בערבה התיכונה.

שר החקלאות יאיר שמיר אמר לחקלאים עימם שוחח כי "משרד החקלאות הוא במפורש בעד החקלאים. ישנה מטרה אחת והיא לעשות טוב לארץ הזו ולעם הזה וההתיישבות היא חלק מהטוב הזה". בהמשך הערב התייחס יו"ר ועדת חוץ וביטחון אביגדור ליברמן להמשך הפעילות התיישבותית הציונית במדינת ישראל ״מי שרואה את מימדי ההשתלטות של גורמים לא-ציוניים על אדמות הנגב והגליל, מבין שמהבחינה הלאומית הפעילות ההתיישבותית באזור היא קריטית להמשך קיומה של מדינת ישראל. מאז ימי ׳חומה ומגדל׳ לא השתנה הוויכוח המהותי בענין השליטה על הקרקע. דברי השטנה של ח״כ זחאלקה בשבוע שעבר כי ׳הקולוניאליזם הציוני משתלט על אדמות פלסטין', מוכיחים שאם ישראל תוותר על פעילות חקלאית-התיישבותית, אנו נאבד את הצביון הלאומי של המדינה״. דברי ח"כ ליברמן.