הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תעודת 'שגריר של רצון טוב' הוענקה לאצן האוסטרלי ריצ'רד בווולס


בוולס הגיע לישראל כדי לרוץ את שביל ישראל לכל אורכו. היום נפגש עם שר התיירות עוזי לנדאו, שהעניק לו תעודת שגריר של רצון טוב בתחום התיירות. ''אני מקווה שההפסקה הזמנית שנכפתה עליך אפשרה לך להכיר חלק חשוב ויפה נוסף בארץ ישראל, את האנשים החמים שבה'' אמר לנדאו לבוולס שימשיך בקרוב את ריצתו לאחר שנפצע ברגלו

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  30-04-2013



שר התיירות עוזי לנדאו וריצ'רד בוולס, צילום: דב גרינבלט, החברה להגנת הטבע

שר התיירות עוזי לנדאו, נפגש ביום שלישי בלשכתו בירושלים עם ריצ'רד בוולס, האולטרה מרתוניסט מאוסטרליה, שהגיע במיוחד לישראל כדי לרוץ את שביל ישראל שאורכו 1009 ק"מ. השר לנדאי העניק לבוולס תעודת שגריר של רצון טוב בתחום התיירות. בפגישה השתתפו גם ויקי סאנדרס בת זוגו של בוולס, מנהלת אגף התיירות בחברה להגנת הטבע דבורה בונן, ונציגי חברת שורש, שני הארגונים השותפים לפרויקט הריצה של בוולס בשביל ישראל.

השר לנדאו ובוולס החליפו חוויות על שביל ישראל ועל הנופים שלאורכו והשר סיפר כי בעבר כיהן כחבר ועד מנהל בחברה להגנת הטבע, ולכן הנושא הסביבתי בכלל ושביל ישראל בפרט מוכרים לו היטב וקרובים לליבו. בוולס אמר לשר לנדאו כי זה כבוד גדול לפגוש אותו וכי הוא וויקי מודים לו על שפינה זמן בסדר היום העמוס שלו כדי להיפגש עימם. השר לנדאו איחל לבוולס, שנפצע ברגלו ועתיד להמשיך את הריצה בראשון הקרוב, החלמה מהירה והצלחה בהמשך הדרך שנותרה לו - מהישוב אלעד במרכז ועד לקיבוץ דן בצפון. "אני מקווה שההפסקה הזמנית שנכפתה עליך איפשרה לך להכיר חלק חשוב ויפה נוסף בארץ ישראל, מלבד הנופים שלה, והוא האנשים החמים שבה", אמר לנדאו לבוולס. "זהו כבוד עבורנו שבחרת דווקא בשביל ישראל כיעד לריצה שלך".

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק