הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


עושים כבוד למגדלים המובילים


במסגרת תערוכת פרש אגרומשוב שתתקיים בחודש יוני בת''א, ייערכו שלושה אירועים בהשתתפות 300 המגדלים המובילים בענפי הירקות, הפירות וגידולי השדה. הרעיון המרכזי הוא לעודד את המצוינות בקרב המגדלים בישראל. חיים אלוש: ''בעצם כינוסם של המגדלים המובילים, אנחנו יוצאים בקריאה למגדלים האחרים להצטרף ליוזמה שלנו, ולהשקיע יותר בתחום השיווק''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  24-05-2013



יעקב נוימן, מגדל 80% מהחצילים בישראל – ישתתף באירוע 100 מגדלי הירקות המובילים

במסגרת תערוכת "Fresh AgroMashov 2013" שתתקיים בחודש יוני בגני התערוכה בתל אביב, תקייםקבוצת "משוב" שלושה כנסים נפרדים למגדלים המובילים של ענפי הירקות, הפירות וגידולי השדה. בכנס מגדלי הירקות, אליו יוזמנו 100 מגדלי הירקות המובילים בישראל יתקיים מפגש מקצועי וחברתי, בסיומו תיערך ארוחה חגיגית. במקביל יתקיים כנס מגדלי הפירות בהשתתפות 100 מגדלי הפירות המובילים בישראל, בחסות חברת אגריקה, וכנס מגדלי פלחה מובילים בהשתתפות 100 מגדלי הפלחה המובילים בישראל.

"הרעיון המרכזי שעומד מאחורי המפגשים הללו", מסביר חיים אלוש, מנכ"ל משותף בקבוצת משוב, "הוא לעודד את המצוינות בקרב המגדלים הישראליים, בענפי הירקות, הפירות והפלחה. בעצם כינוסם של המגדלים המובילים בישראל, אנחנו בעצם יוצאים בקריאה למגדלים האחרים להצטרף ליוזמה שלנו, ולהשקיע יותר בתחום השיווק.

"קבוצת 'משוב' דוחפת את החקלאים בשנים האחרונות בכל דרך אפשרית, על מנת לשפר את הנושא השיווקי, מכיוון שעבור החקלאי - הצטיינות בתחום השיווק, יכולה להוות את כל ההבדל בין עונה גרועה לעונה מוצלחת. מובן מאליו שכדי להיות חקלאי, עלייך להיות מקצוען ולדעת לגדל הכי טוב שאפשר, אבל מעבר ליכולות המקצועיות של המגדלים, יש את נושא של השיווק, שמתבטא גם בכסף אבל בעיקר בחשיבה יצירתית'' אומר אלוש.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

"זה לא סוד שכמעט כולם גוזרים קופון על החקלאי - ולא אכנס לכל הרשימה הארוכה - שבסופו של יום נותר עם רווח קטן. אנחנו מאמינים שהשקעה של החקלאי בנושא השיווק, מהווה את הפתרון האמיתי, כדי לשנות את המצב שנוצר כאן. המטרה שלנו היא לשנות את המצב, שהחקלאי ידאג לעצמו ע"י יצירת אלטרנטיבות שיווקיות למכירה, כדי שברגע האמת - על ידי יצירת ביקוש לתוצרת האיכותית שלו - הוא יוכל לעמוד על שלו. החקלאי חייב לומר לעצמו: 'יש לי תוצרת איכותית, ממותגת ואני יוצר כאן מצב בו אני לא מוכר אותה בכל מחיר, אלא משקיע המון משאבים כדי לאתר את אותו לקוח שישלם לי את התמורה ההוגנת להשקעה העצומה שלי, הן במישור המקצועי והן במישור השיווקי".

התערוכה הבינלאומית Fresh AgroMashov לייצור ושיווק תוצרת חקלאית טרייה, אשר תתקיים בפעם ה-23 ברציפות, מהווה במה מרכזית ויחידה למפגש מקצועי בין מגדלים, סיטונאים, יצואנים ויבואנים של שיווק תוצרת חקלאית טרייה מהארץ ומחו"ל (ירקות, פירות, פרחים ותוצרת מן החי).

ועידת ישראל ה-3 לחקלאות - במה לדיון ציבורי בסוגיות עקרוניות וערכיות הנוגעות לתרומת החקלאות והחקלאים בישראל לחברה, לכלכלה, לביטחון ולאספקת המזון הסדירה לאוכלוסיית ישראל. ועידת ישראל לחקלאות התקיימה לראשונה באוקטובר 2010 בקיבוץ כפר בלום במעמד נשיא המדינה שמעון פרס. השנה תתקיים הוועידה ביום השני של התערוכה.


 11-12.6.2013 בגני התערוכה ת"א
שעות פעילות: יום ג': 18:00-10:00; יום ד': 18:00-10:00
לפרטים נוספים: טל': 08.6273838, אתר התערוכה: www.agro.mashovgroup.net