הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קוטל המחלות הביולוגי של חברת סטוקטון הישראלית אושר לשימוש בקנדה


הטימורקס גולד, המבוסס על מיצוי צמחי, אושר כבר לשימוש בחקלאות האורגנית והקונבנציונאלית בלמעלה מ-25 מדינות בעולם. טווח הדברה שלו רחב, והוא פעיל על מגוון מחלות בגידולים חקלאיים רבים. קבוצת סטוקטון משקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים ירוקים ושילובם עם מוצרים כימיים נבחרים, במטרה לפתח סביבה חקלאית מאוזנת, נקיה ובריאה יותר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-06-2013




הרשות הרגולטורית של קנדה אישרה לפני מספר ימים את רישומו של המוצר Timorex Gold של חברת סטוקטון הישראלית, המתמחה בפתרונות חדשניים בתחום חומרי הדברה ידידותיים להגנת הצומח בחקלאות העולמית. מוצר הדגל של החברה, הינו קוטל מחלות ביולוגי המבוסס על מיצוי צמחי ומיועד לטיפול בגידולים חקלאיים שונים. המוצר אושר כבר לשימוש בחקלאות אורגנית וקונבנציונאלית בלמעלה מ-25 מדינות בעולם, ביניהן רוב מדינות מרכז ודרום אמריקה, אוסטרליה, סרביה, הפיליפינים וכעת גם בקנדה. 

טווח ההדברה של ה-Timorex Gold שהוכיח יעילות דומה לזו של קוטלי פטריות כימיים, הינו רחב והוא פעיל על מגוון מחלות בגידולים רבים כגון גפן, עגבניות, מלפפון, בננות ועוד. המוצר משווק ע"י החברה ישירות לחקלאים או בשיתוף פעולה עם זרועות ההפצה של ענקי התעשייה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

קבוצת סטוקטון הישראלית (Stockton), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי הדברה ידידותיים לסביבה בתחום הגנת הצומח. החברה מתמקדת בפיתוח חומרים חדשניים המבוססים על חומרים טבעיים ועל שילובם לצד חומרי ההדברה בחקלאות המודרנית.

סטוקטון שנוסדה בשנת 1994 הינה חברה בבעלות פרטית ומעסיקה 25 עובדים בישראל וכ-100 עובדים ברחבי העולם. לחברה שיתוף פעולה עמוק עם מכון ויצמן בתחום איתור חומרי טבע עתידיים להגנת הצומח. לקבוצה מרכז מחקר ופיתוח ייחודי בישראל בתחום זה, והיא משקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים ירוקים ושילובם עם מוצרים כימיים נבחרים, במטרה לפתח סביבה חקלאית מאוזנת, נקיה ובריאה יותר. לסטוקטון מגוון מוצרים המותאם לצורכי האזור, פרמטרים ביולוגיים והנחיות רגולטוריות והיא פעילה בלמעלה מ-35 מדינות ברחבי העולם.