הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מנהיגות עסקית צעירה: אתגרים בחקלאות במסגרת מחנה הקיץ


במסגרת מחנה הקיץ הקרוב של המרכז הישראלי לניהול, תציג חברת קנט לחניכים את האתגרים העומדים בפני החקלאים בישראל. בני הנוער יתבקשו להכין תכנית אסטרטגית עסקית בנושא קידום חקלאות ההייטק, אשר תוצג בפני הנהלת החברה. קנט תשתתף גם במימון ההשתתפות של ילדי חקלאים שיעברו את ראיון הקבלה הראשוני למחנה הקיץ

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-06-2013




קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות והמרכז הישראלי לניהול (המי''ל) ישתפו ביניהם פעולה במסגרת מחנה הקיץ הקרוב של ארגון "מנהיגות עסקית צעירה", שהוקם במטרה לעודד מצוינות, מנהיגות ואחריות חברתית בקרב בני נוער וצעירים בישראל.  הארגון של המי''ל שפועל ללא מטרות רווח, מעניק לבני הנוער ידע וכלים, מאפשר להם להכיר את עולם הניהול והיזמות, ופותח בפניהם את האפשרות לפתח את פוטנציאל המנהיגות הטמון בהם. במסגרת הפעילות בארגון מתנסים בני הנוער גם בפתרון בעיות עימן מתמודדות חברות מובילות במשק. הארגון מכשיר אותם להפוך למנהיגים עם אחריות חברתית ותפיסה אתית בניהול התחומים השונים במדינה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

במחנה הקיץ הקרוב, יציגו נציגי חברת קנט לחניכים את האתגרים בפניהם עומדים החקלאים בישראל, והללו יתבקשו להכין במהלך המחנה תכנית אסטרטגית עסקית בנושא קידום חקלאות ההייטק. התוכנית תוצג על ידי החניכים בפני הנהלת קנט במשרדי החברה בתל אביב. בנוסף, קנט תשתתף במימון מלגות לילדי חקלאים שיעברו את ראיון הקבלה הראשוני. מחנה הקיץ יתקיים באכסניית נורדיה בין התאריכים 21-25.7.2013 באישור צה"ל, החברה להגנת הטבע ומשרד החינוך.

  להורדת טופס הרשמה לחצו כאן

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.