הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


הסוף להפסקות החשמל ברמת נגב ?


רגע לפני שתושבי רמת נגב התכוונו לצאת להפגנת מחאה על הפסקות החשמל התכופות ביישובים, נפגשו היום ראש המועצה שמוליק ריפמן ומנכ''ל חברת החשמל במשרדי החברה בתל אביב. לאור התוצאות הטובות של המפגש, הנחה ראש המועצה את מטה המאבק להקפיא את צעדי המחאה. מנכ''ל חברת החשמל אלי גליקמן: נהפוך את תושבי רמת הנגב ללקוחות המרוצים ביותר בישראל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-06-2013


מזה זמן רב סובלים תושבי המועצה האזורית רמת נגב ממאות הפסקות חשמל בשנה. מדובר בממוצע של כשלוש הפרעות ביום שגורמות לפגיעה באיכות החיים של התושבים ולנזקים לתעשייה ולחקלאות.

לנוכח כוונת התושבים לצאת בשבוע הבא להפגנת מחאה נגד חברת החשמל, נפגשו היום (ה') ראש מועצת רמת הנגב שמוליק ריפמן ומנכ״ל חברת החשמל אלי גליקמן במשרדי הנהלת החברה בתל אביב. דוברת המועצה אדוה לויד מסרה, כי במהלך הפגישה הצהיר מנכ''ל חברת החשמל כי הוא רוצה להפוך את תושבי רמת נגב ללקוחות המרוצים ביותר בישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בתום הדיון בו הציג ריפמן את הנזקים הקשים שנגרמים כתוצאה מהריבוי יוצא הדופן של הפסקות החשמל, הורה מנכ"ל החברה לסמנכ"ל ולמנהל הנפה לנקוט בשורה של צעדים כדי להביא לפתרון מידי של הבעיה, במסגרתם ימונה פרוייקטור אחראי לבחינת מערך החשמל ולמניעת תקלות. עוד הוסכם כי ראש המועצה ידווח באמצעות קו ישיר על כל תקלה, הפסקת חשמל ונפילות מתח. כמו כן נקבע לו"ז מעקב חודשי לפגישות עדכון שיתקיימו עד להשגת תוצאות משביעות רצון.

"לנוכח התוצאות הטובות של המפגש כולל הנחיית מנכ"ל חברת החשמל להפוך את תושבי רמת הנגב לקליינטים המרוצים ביותר של חברת החשמל בישראל, הנחתי את כל הגורמים במועצה על הקפאת פעולות המחאה הציבורית שתוכננו." אמר היום ראש המועצה שמוליק ריפמן. בעקבות הפגישה החליט מטה המאבק של התושבים לבטל לעת הזו את ההפגנה שתוכננה לשבוע הבא.