הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מושב TV 78 – מגזין הטלוויזיה של תנועת המושבים


במהדורה ה-78 של המגזין הטלויזיוני של תנועת המושבים: הפורום הכלכלי, רפת "דרך החלב", הועדה החקלאית בנגב ובטיחות בעבודה, יום שבת, 8.5.2010 בשעה 16:00 וגם ביוטיוב ובאתר תנועת המושבים

 5-5-2010


בתכנית הקרובה מושב TV 78 של תנועת המושבים יתארחו

מאיר צור ויוחאי עתריה, האגף לכלכלה ופיתוח עסק – הפורום הכלכלי וכתיבת מסמך המדיניות: מאיר יספר על הרקע להקמת הפורום הכלכלי של תנועת המושבים ועל הסוגיות בהן היא דנה כאשר במרכז הדיונים נמצא המרחב הכפרי והמשק החקלאי-משפחתי. יוחאי יסביר מדוע הוחלט בפורום לכתוב את מסמך המדיניות ומהן מטרותיו.

הרפת התיירותית של משפחת קורלנדר מבית הלל - "דרך החלב": במשפחת קורלנדר שלושה דורות של רפתנים שעובדים ברפת. המשפחה החליטה לנצל את הפוטנציאל התיירותי ולהפוך את הרפת המתקדמת (רפת ממוחשבת) לרפת שהיא גם תיירותית. נבקר ברפת ונבין מהו בדיוק "סיור תיירותי" ברפת קורלנדר.

יענקלה מוסקוביץ' - מזכיר הועדה החקלאית בנגב: יענקלה יספר על תפקידיה המגוונים של הועדה, מתחום המחקר והפיתוח ועד הקמת פרויקטים חקלאיים ייחודיים. מטרתה של הועדה היא ליישב את הנגב בכמה שיותר חקלאים מתוך תפיסת עולם שעתיד החקלאות של מדינת ישראל היא בנגב.

שי סופר - על סביבת עבודה בטוחה: שי סופר יסביר איך ניתן לייצר סביבת עבודה בטוחה, איך ניתן להפחית את הסיכונים ואיך צריך לנהוג כאשר אנו עובדים בסביבת עבודה שאיננה בטוחה כגון החקלאות.

המהדורה תשודר ביום שבת, 8.5.2010 בשעה 16:00 בערוץ "מכאן", אפיק 98 (ותלווה בשידורים חוזרים בימי חמישי בשעה 15:30 ובימי שבת בשעה 16:00)

ניתן לצפות בכתבות גם באתר תנועת המושבים בכתובת www.tmoshavim.org.il
וביוטיוב בכתובת - https://www.youtube.com/moshavtv



מגזין 77 - ראיון עם יוגב שריד, יו"ר האגף לכלכלה ופיתוח עסקי
שמסביר על המוטיבציה להקמת הקרן ומטרותיה